معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار مرکزی نکا

15 آبان 1395

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا ، با حضور مهندس جعفر احمدی فرماندار نکا ، آقای عقیل محمودی سفیدکوهی به عنوان بخشدار مرکزی نکا معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا ، مهندس جعفر احمدی فرماندار نکا حکم مهندس عقیل محمودی سفیدکوهی به عنوان بخشدار مرکزی نکا را تحویل و از زحمات مهندس رضا جلالیان تقدیر کرد.

فرماندار نکا در این جلسه به کمک معنوی امام حسین (ع) و ائمه به رزمندگان اسلام در ۸سال دفاع مقدس اشاره کرد و عدم تصاحب حتی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمن را ناشی از همین حمایت و روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام دانست و گفت:امنیت و آرامش و استقلال امروز هم دستاورد همین فداکاری هاست وی گفت در کشور ما پست ها و مسئولیتها امانتی است که از دوش برادری گرفته می شود و در اختیار برادر دیگری قرار می گیرد و ما وظیفه داریم از امانتی که در اختیار ما قرار گرفته به خوبی حفاظت کنیم.

مهندس احمدی گقت: من ضمن تشکر از مهندس جلالیان که در این چند ماه جز خوبی و تلاش چیز دیگری از ایشان ندیدیم، ایشان را به عنوان مشاور خودم منصوب می کنم .از طرفی برادر دیگر مهندس عقیل محمودی را که قبل از آمدن بنده برای انتصاب ایشان برنامه ریزی شده بود را به عنوان بخشدار مرکزی نکا معرفی می کنم.

مهندس جلالیان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) ویاد و خاطر امام و شهیدان برای مقام معظم معظم رهبری آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

مهندس محمودی بخشدار جدید اهل نکا ضمن تسلیت ایام عزاداری و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهیدان از حسن اعتماد مهندس احمدی فرماندار و مهندس فلاح استاندار مازندران در سپردن مسئولیت جدید به وی تشکر و قدردانی کرد.

محمودی ضمن معرفی خود و بیان رزومه کاریش ،دست یاری خود را به سوی همه صاحبان اندیشه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان نکا دراز کرد

  • 15 آبان 1395
  • |
  • دیدگاه
  • |
  1. سلام پیشنهاد من این است مدرسه نمون دولتی روستا خوشید در حدو ۱۰۰ تخت امد وهمچنین کل وسلیه بهداشتی وسالن عذا خوریی امد داری سرویس کامل اشپخانه وداری چند کلاس اماد اکنون جای مناسب برای بستری بیمارن وقت پزشگ وپرستار می خواهد خواهشمندام بازید فرماید بعد به مسولین کرونا شهرستان پیشنهاد دهد با تشگر فرابان

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011