معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نخستین بخشدار بومی در لاشار نیکشهر

4 مهر 1396
بخشدار بومی

فرامرز دانش بعنوان نخستین بخشدار بومی در بخش لاشار شهرستان نیکشهر منصوب و در مراسمی و با حضور اقشار مختلف مردمی و اعضای شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

از سال ۱۳۶۹ که منطقه لاشار به مرکزیت اسپکه به عنوان بخش ارتقا پیدا کرده بخشدار بومی نداشته است.
صاحب گل صالحی هدف از انتصاب نیروی بومی را رشد و توسعه نیروهای توانمند و تحقق شعار سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی ذکر کرد و افزود: قطعا دلسوزی و تلاش نیروهای بومی برای نزدیک کردن دلها و هماهنگی بین طوائف، روحانیون، معتمدان و قشرهای مختلف مردم تاثیر زیادی خواهد داشت.
وی گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیون، معتمدان و جوانان بخش لاشار پس از فوت محمدایوب قاضی بخشدار فعال و مردمی این بخش خواستار انتصاب بخشدار بومی و جوان بودند که با تحقق خواسته هایشان قطعا همراهی و همگامی آنان با مسوولان بیشتر می شود و این کار عمران و توسعه منطقه را به دنبال دارد.
وی همچنین به خدمات دولت اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل مردم در بخش لاشار بی آبی است که در سالجاری با اختصاص یک میلیارد ریال کار مطالعه طرح آبرسانی به ۵۵ روستا در قالب مجتمع آبرسانی انجام شده است و بزودی طرح آبرسانی از طریق جلگه چاه هاشم انجام خواهد گرفت.
وی قابلیت های گردشگری و معادن این بخش را مورد اشاره قرار داد و افزود: سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و اکتشاف و بهره برداری معادن می تواند اشتغال پایدار را در این منطقه ایجاد کند و سبب رونق اقتصادی شود.
فرماندار نیکشهر عبور جاده ترانزیتی چابها- میلک از حوزه بخش لاشار را فرصت خوبی برای رشد و توسعه این منطقه و بهره مندی از امکانات و سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست.
وی همراهی شوراهای اسلامی، دهیاران، معتمدین، جوانان و روحانیون را نوعی همدلی و همزبانی مردم و مسوولان دانست و افزود: این همراهی وظیفه مسوولان را برای خدمتگذاری سنگین تر خواهد کرد.
وی بر حذف مدارس کپری، کاهش تعرفه سنگین برق، آبرسانی به روستاها، اجرای طرح توسعه برق روستایی، مطالعه و اجرای سد بر روی رودخانه ها آسفالت راههای روستایی و آغاز عملیات اجرایی کارخانه سیمان تاکید کرد و افزود: با اختصاص اعتبارات شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این شهرستان خواهیم بود.
رییس شورای اسلامی بخش لاشار با ابراز خرسندی از تعیین بخشدار جوان و بومی در این منطقه از تلاش و پیگیری فرماندار نیکشهر و استاندار سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.
کریم بخش امیری افزود: تحقق خواسته های مردمی در انتصاب بخشدار بومی برای همراهی مردم در برقراری امنیت، پیشبرد طرحهای عمرانی و حضور حداکثری مردم در انتخابات سال جاری را سبب می شود.
مولوی ربانی امام جمعه اسپکه نیز خدمات دولت در بخش لاشار را خوب ارزیابی کرد و خواستار تسریع در اجرای طرح انتقال آب از جلگه چاه هاشم به روستاهای بخش لاشار شد.
فرامرز دانش بخشدار جدید لاشار نیز از حسن توجه استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار نیکشهر قدردانی کرد و
تعامل با اقشار مختلف مردم، پیگیری برای به ثمر نشستن طرحهای عمرانی و اشتغالزایی، برنامه ریزی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس و پیگیری مسائل و مشکلات مردم را از جمله برنامه های خود در بخشداری لاشار عنوان کرد.
محمدایوب قاضی بخشدار لاشار در سوم اسفندسال گذشته(۹۳) هنگام ماموریت اداری بر اثر واژگونی خودروی اداری بخشداری در محور ترانزیتی نیکشهر- ایرانشهر در نزدیکی روستای هریدوک این بخش جان باخت.
فرامرز دانش بخشدار جدید لاشار متولد ۱۳۶۰ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است و پیش از این بعنوان بخشدار آهوران و بنت و کارمند اداره ثبت اسناد و املاک ایرانشهر مشغول خدمت بوده است.

  • 4 مهر 1396
  • |
  • دیدگاه
  • |
  1. موســـــــــــی حـــــــــبیـــبی فرد گفت:

    با سلام وقت بخیر خدمت بخشدار محترم بومی بخش لاشار

    همانطور که مستحضرید مشکلات کم آبی یکی از مشکلات عمده روستا ها ومرکز بخش لاشار می باشد ، لذا با گذشت دوره چهارم شورای اسلامی که بنده بعنوان مسئول شورا بودم طی نامه نگاریهای صورت گرفته به مسولین آب وفاضلاب شهرستان نیکشهر در راستای اجرای طرح فرسودگی لوله های آب درروستاو
    اعتبار در نظر گرفته شده متاسفانه مسولین شهرستان یا پیمانکارفقط به تعویض لوله های ربط وبرگشت آّب اکتفا گردند . وهنوز این معضل به قوت خود باقی ست وجای سوال است چطور این همه هزینه واعتبار با این اوضاع کشور با خرید چهار یا فلکه همچنان به این شکل باقی بماند ویا چطور با این پیمانکا تسویه حساب کردن مسئولین آب وفاضلاب

    ومن ا… التوفیق

    ارادتمند شما دوستان
    حبیبی فرد

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011