معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اعتبارات طرح‌های توسعه روستایی در زنجان ۲ برابر رشد دارد

11 اردیبهشت 1400

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به افزایش اعتبارات و تسهیلات در طرح‌های توسعه روستایی اشاره کرد و گفت: اعتبارات مصوب بخش عمران روستایی در سال جاری دو برابر رشد دارد.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تمام تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جهت پیشبرد اهداف و رفع چهره محرومیت از روستاها است.

وی اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تسریع و ایجاد تحرک در فعالیت‌های عمرانی روستاها و تقویت زیر ساخت‌ها ضرورت دارد که در این میان باید تعامل و همکاری بیشتری با دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به افزایش اعتبارات و تسهیلات در طرح‌های توسعه روستایی اشاره کرد و گفت: اعتبارات مصوب بخش عمران روستایی در سال جاری دو برابر نسبت به سال گذشته رشد دارد.

خواجه‌ای تاکید کرد: اعتبارات لازم در بخش عمران روستایی در سالجاری به بیش از ۶۴ میلیارد ریال رسیده است.

وی به واگذاری مسکن محرومین در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ساخت و احداث دو هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده و طی دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن پرداخت می‌شود.

خواجه‌ای افزود: تاکنون بیش از ۵۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم سازی شده که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است و در سال جاری مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی با مدیریت و برنامه ریزی دنبال خواهد شد.

  • 11 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011