معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

شانزده مجوز پروانه دامداری روستایی در بابل صادر شد

15 آبان 1395

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: ۱۶ مجوز پروانه دامداری و ۹ مورد بهسازی جایگاه دام روستایی در شهرستان بابل صادر شد.

سیداحمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهرستان بابل و اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ مجوز پروانه دامداری و ۹ مورد بهسازی جایگاه دام روستایی در شهرستان بابل صادر شد، اظهار کرد: با صدور این تعداد مجوز تاسیس، ظرفیت پرورش دام در این شهرستان بیش از ۹۸۴ راس افزایش می‌یابد.

وی افزود: این مجوزها برای ۱۱ پروانه پرورش گاو شیری با ظرفیت ۱۴۷ راس، پنج پروانه گوسفند داری با ظرفیت ۴۹۵ راس، صدور مجوز بهسازی جایگاه دام گاو شیری پنج مورد با ظرفیت ۳۴ راس و گوسفندداری چهار مورد با ظرفیت ۳۰۸ راس صادر شده است.

مدیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ۲۴ مورد تمدید مجوز دامداری کوچک روستایی گاوشیری با ظرفیت ۴۷۱ رأس، گوسفندداری هشت مورد با ظرفیت هزار و ۷۶ راس و همچنین تمدید ۱۷ مورد مجوز بهسازی جایگاه دام گاو شیری با ظرفیت ۱۵۹ راس و چهار مورد جایگاه دام گوسفندداری با ظرفیت ۲۰۳ راس داشتیم.

طاهری از صدور سند برای زمین‌های کشاورزی و باغ در شهرستان بابل خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۶ مورد صدور سند برای زمین‌های کشاورزی توسط این مدیریت بررسی شد.

وی یادآور شد: با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک و براساس بررسی‌های انجام شده، از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ فقره سند به مساحت ۲۷۳ هزار و ۱۸ مترمربع برای زمین کشاورزی در شهرستان بابل صادر شده است.

طاهری به جذب تسهیلات بسته رونق تولید و معرفی متقاضیان برای اخذ تسهیلات بهین‌یاب اشاره نموده و ادامه داد: در راستای جذب تسهیلات بسته رونق تولید تاکنون ۱۲۴ نفر از متقاضیان برای اخذ تسهیلات که در قالب سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کرده بودند، به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: طرح‌های مدنظر شامل شیلات، صنایع تبدیلی، دام و طیور بوده که با مجموع اعتبار مورد نظر ۴۶۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال، ثابت ۸۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال و سرمایه در گردش ۳۸۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال بوده که تاکنون مبلغ ۱۷۶ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال به ۶۶ نفر از متقاضیان پرداخت و در حال پرداخت است.

  • 15 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011