معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار رشت

17 آبان 1395

دیارمیرزا مهدوی از محمدعلی پور یحیی ویشگاهی بعنوان یکی از وزنه های سنگین وزارت کشور و از توانایی هایش در حوزه های مختلف یاد کرد و ایشان را با سمت بخشدار مرکزی شهرستان رشت معرفی نمود.

سید عیسی مهدوی پیش از ظهر روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ در جلسه شورای اداری این شهرستان با قدردانی از حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هفتم اسفند ماه جاری انتخابات خوبی برگزار شد و مردم نشان دادند به آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون شهدا و مقام معظم رهبری وفادار هستند.

وی به پیوند ناگسستنی ملت، دولت و ارکان نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ایستادگی ملت ایران موجب شده جامعه جهانی روزبه‌روز گرایش بیشتری به آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۶۵ درصد از گیلانی‌ها در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند ، تصریح کرد: مشارکت مذکور از میانگین کشوری بالاتر است ضمن اینکه مسئولان حفظ امانت کردند تا شرمنده خون شهدا نباشند.

 

وی زنده نگه‌داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و تبیین حق عظیم شهیدان را از اهداف روز بزرگداشت شهدا دانست و خاطرنشان کرد: احیأ، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی روز بزرگداشت شهدا و شناساندن و نهادینه کردن این روز از جمله اهداف برگزاری روز بزرگداشت شهدا در جامعه است.

مهدوی نهادینه‌سازی، مردمی کردن و فراگیری روز بزرگداشت شهدا را مهم خواند و بیان کرد: رویکرد فرهنگ‌سازی برای تبیین روز بزرگداشت شهدا در جامعه مهم است.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان رشت از سرهنگ خشکار بابت سی سال خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بازنشستگی وی در پست معاونت نیروی انتظامی شهرستان رشت با لوح تقدیر، تشکر نمود. وی در پایان جلسه از  بعنوان یکی از وزنه های سنگین وزارت کشور و از توانایی هایش در حوزه های مختلف یاد کرد و ایشان را با سمت بخشدار مرکزی شهرستان رشت معرفی نمود.

 

  • 17 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011