معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار بابلسر

19 آبان 1395

با حکم استاندار مازندران علی‌اصغر قلی‌پور به عنوان بخشدار مرکزی بابلسر منصوب شد.

روز دوشنبه هجدهم آبان ماه سال ۱۳۹۴ در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی که در مجتمع آموزشی کارکنان بانک کشاورزی بابلسر برگزار شد، با  حکمی از سوی ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران علی‌اصغر قلی‌پور به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی بابلسر انتخاب و از زحمات مسیب میررمضانی بخشدار سابق این شهرستان تقدیر شد.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه تغییر، تحول و جابجایی در نظام جمهوری اسلامی ایران امری طبیعی است و این تغییر و جابجایی نشان ضعف یا توانمندی افراد نیست، گفت: هدف از این تغییر و تحولات استفاده از نگاه و ایده نو برای خدمت بهتر به مردم است.

اسد با تاکید به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از قوانین دولت پیروی کرده و در جهت فراهم نمودن آسایش و رفاه شهروندان گام بردارند، به اقدامات اخیر دولت در بحث توجه به رفاه اجتماعی، بحث بیمه کشاورزی و عشایر اشاره کرد و ادامه داد: توجه به بحث رفاه اجتماعی و بحث بیمه کشاورزی و عشایر توسط دولت فرصت مغتنمی است که باید از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دولت به خاطر رفاه حال شهروندان و بهبود وضعیت اقتصادی مردم ،بخش اعظمی از بیمه را متحمل شده است، گفت: سهمیه شهرستان بابلسر در بحث برخورداری از بیمه روستایی و عشایری ۱۵ هزار نفر جمعیت جامعه هدف بوده است که تاکنون حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر مشمول برخورداری از این امر شدند و بنا داریم تا پایان سال نیز حدود ۳ هزار نفر به این افراد اضافه می‌شوند.

%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d8%ba%d8%b1-%d9%82%d9%84%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%ae%d8%b4%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d9%84%d8%b3%d8%b1

بخشدار سابق بخش مرکزی بابلسر نیز اظهار کرد: در دوران فعالیتم همواره سعی کردم تمام تلاشم را در جهت خدمات صادقانه به مردم به کار ببرم.

مسیب میررمضانی با بیان اینکه  بیش از ۱۱۱ ماه توفیق بخشداری در حوزه شهرستان را داشتم،گفت: خدمت به مردم برای من افتخار است و اگر در سطح روستاها اقداماتی در جهت عمران و آبادانی  انجام شد مرهون زحمات تلاش بی‌شائبه همه مدیران و اعضای شوراها و دهیاران بوده است.

وی با تاکید به اینکه بخشداران نباید درگیر حاشیه‌ها و مسائل سیاسی شوند و باید خود را مبرا از فعالیت سیاسی بدانند، تصریح کرد: اگر بخواهیم به ارکان نظام خدمت کنیم، باید به رسیدگی و حل مشکلات مردم بپردازیم.

میررمضانی برگزاری نشست مشورتی دهیاران، برگزاری کارگروه کشاورزی، جلوگیری از کاربری اراضی، برگزاری جلسات بهداشت و امنیت غذایی را از جمله برنامه‌های ماهانه بخشداری دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر،قرار است مسیب میر رمضانی در دفتر عمران فرمانداری بابلسر بکار گرفته شود.

  • 19 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011