معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

فریدون بابایی: حرکت دهیاری ها و شهرداری به سمت سرمایه گذاری پایدار

14 آذر 1395
حرکت دهیاری ها به سمت سرمایه گذاری پایدار

عصر روز شنبه ۱۳ آبان، جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور روسای شهرستان خلخال تشکیل شد. فریدون بابایی در این جلسه اظهار کرد : دهیاری ها و شهرداری به سمت سرمایه گذاری قدم بردارند.


وی خواستار تعامل با سرمایه گذاران و ایجاد زیرساخت از سوی ادارات برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان شد و تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی، حوزه کشاورزی، اصلاح نژاد و گردشگری ظرفیت های خوبی در شهرستان خلخال موجود است که باید از این فرصت ها استفاده شود.

رئیس کارگروه سرمایه اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری شهرستان خلخال گفت: مسؤولان ادارات بحث حمایت از سرمایه گذاران را در اولویت کاری خود قرار دهند و در ادارات خدمات رسان که خدماتی از قبیل گاز، برق و… به واحدهای تولیدی ارائه می دهند از قطع انشعابات واحدهای تولیدی و صنعتی پرهیز کرده و در صورت این اتفاق مسؤول اداره پاسخگوی تبعات اجتماعی حاصل از تعطیلی واحد صنعتی و تولیدی است.
بابایی در ادامه بر تشکیل تیم تخصصی مشاوره و سرمایه گذاری در شهرستان خلخال تاکید نمود و گفت: در مورد سرمایه گذاری در محل تفرجگاه اندبیل نیز بررسی ها در حال انجام است که به زودی تعیین تکلیف می شود.
فرماندار خلخال همچنین روز جهانی معلولان را به تمامی معلولان شهرستان خلخال تبریک گفت.
در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار بیوک خسروی نیز با تبریک روز معلولان بیان کرد : در سال ۹۴ از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان اقتصاد مقاومتی تسهیلات ارزان قیمت ارائه شده و عمده این تسهیلات در زمینه زنبور عسل، تولید لبنیات، محصولات پربازده و کم آب همچون زعفران بوده است.

  • 14 آذر 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011