معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پرداخت ۱۰۶۰ میلیارد ریالی برای توسعه مشاغل روستایی قم

17 خرداد 1398
پرداخت 1060 میلیارد ریالی برای توسعه مشاغل روستایی قم

مصطفی کاویانی ،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم ، اعلام داشت : ۴۷۶ طرح به بانک های عامل معرفی شد و آنها برای ۳۴۳ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۶۸۴ تَن تسهیلات پرداخت کرده اند.
وی گفت: عملکرد طرح های اشتغال پایدار روستایی به صورت هفتگی توسط کمیته نظارت رصد و گزارش آن به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اعلام می شود.

وی گفت: سال گذشته یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های مشاغل روستایی اختصاص یافت و تاکنون از مجموع طرح های معرفی شده به بانک، مبلغ یک هزار و۶۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانکهای های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

کاویانی در ادامه با بیان اینکه بودجه تخصیصی مشاغل خانگی برای سال جاری در سه ماه دوم ابلاغ می شود ، افزود: سال گذشته ۹۵.۵ میلیارد ریال اعتبار به بانک های عامل استان قم برای پرداخت به طرح های مشاغل خانگی تخصیص یافت و ۸۵۳ طرح به مبلغ ۹۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۸۵۳ تَن به بانک ها معرفی شدند.

شهرستان قم و پنج بخش مرکزی، کهک، خلجستان، سلفچگان و جعفرآباد است.
طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، قم دارای ۱۲۷ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار است، جمعیت ساکن مناطق روستایی استان بیش از ۵۵ هزار و ۸۶۵ تن است که در قالب ۱۷ هزار و ۳۸۵ خانوار زندگی می کنند.

 

 

منبع : پایگاه خبری تحلیلی قم فردا

  • 17 خرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011