معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اختصاص اعتبارات مرحله سوم و چهارم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی

9 اسفند 1397
اختصاص اعتبارات مرحله سوم و چهارم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی

هادی بابایی مهر ، مدیر صندوق کارافرینی امید استان زنجان ،  ضمن ارائه عملکرد در سال جاری و برنامه ها و تصمیمات سال آینده این صندوق اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۷ تا به امروز ۸۱۷ فقره تسهیلات با اعتبار بالغ بر ۳۵۴ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال با اشتغالزایی یکهزار و ۲۷۶ نفر پرداخت شده است.
وی افزود: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی با تعداد پرداختی ۵۱۲ فقره و مبلغ ۲۸۳ میلیارد و ۷۸۷میلیون ریال، در بخش تسهیلات اشتغال ازمحل منابع داخلی به تعداد ۲۱۷ فقره و مبلغ ۶۳ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال و در بخش تسهیلات ضروری از محل منابع داخلی به تعداد ۸۹ فقره و مبلغ ۷ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال پرداخت شده است.
بابایی مهر افزود: صندوق کارافرینی امید استان زنجان توانسته است علاوه بر اعتبار ابلاغی استان، ۳۰ درصد اعتبار بیشتر جذب کند که در این میان می بایست به انجام اقدامات مهمی همچون اجرا کردن طرح صندوق های خرد محلی زنان روستایی به تعداد ۱۹ فقره، طرح یک روستا یک محصول که شامل تولید نان بستنی در روستای چاپوق ایجرود و تولید چاقو در روستای اند آباد علیا و پرورش ماهی در روستای حاجی قشلاق ایجرود و اجرای طرح روستای بدون بیکار اشاره کرد.
وی در ادامه با تأکید بر مطلوب بودن فضای استان در تولید صنایع دستی ، گردشگری و بوم گردی اشاره کرد و گفت: از برنامه های صندوق کارافرینی امید استان زنجان می توان به افتتاح مجتمع خدماتی و رفاهی الماس غرب با سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم ۳۰ نفر اشاره کرد.
بابایی مهر افزود: صندوق کارافرینی امید استان زنجان تنها موسسه مالی قرض الحسنه در حوزه اشتغالزایی است که حامی فعالیت و تولیدات شرکتهای دانش بنیان و توسعه زنجیره های تولید ، توزیع و فروش محصولات می باشد.
مدیر صندوق کارافرینی امید استان زنجان از شروع پرداخت مرحله سوم و چهارم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه کارا درخواست خود را اعلام و سپس از دفاتر شهرستانی صندوق تسهیلات خود را پیگیری نمایند.

خبر گزاری بسیج نیوز

  • 9 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011