معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

سوال: چاپ مجدد عوارضی که قبلا صادر شده چگونه امکان پذیر است؟

10 بهمن 1395

◀️ برای صدور عوارض در نرم افزار مدیریت دهیاری ترز، ۱۲ دوره در نظر گرفته شده است. ممکن است چاپ عوارضی که به صورت اتوماتیک برای یک دوره صادر کرده اید به هر دلیلی (قطعی برق، بستن ناخواسته ی پنجره ی چاپ بعد از صدور عوراض، در دسترس نبودن پرینتر و …) به زمان دیگری موکول شود.

✅ در صورتی که قصد چاپ مجدد قبوض یک دوره را دارید به این مسیر بروید: عوارض ⬅️ مدیریت و صدور عوارض ⬅️ صدور اتوماتیک عوارض ⬅️ مدیریت عوارض اتوماتیک.
در این پنجره (که در تصویر مشخص است) بعد از انتخاب نوع عوارض و انتخاب دوره، نحوه ی مرتب سازی را انتخاب کرده و روی دکمه “جستجو” کلیک کنید. در این مرحله میتوانید از دکمه ی “گزارشگیری” برای رفتن به صفحه ی چاپ استفاده کنید.

✅ کاربرد ها و امکانات:
🔹 میتوانید از پارامتر های دیگر جستجو (شماره اشتراک، شماره بلوک، شماره گروه و …) در این قسمت استفاده کنید.
🔹 امکان ارسال اطلاعات قبوض از طریق پیامک به مشترکین، دریافت خروجی اکسل از لیست قبوض، حذف قبوض دوره ی انتخاب شده و … نیز وجود دارد.
🔹 نمونه متن پیامکی که برای ارسال اطلاعات قبوض به مشترکین از آن استفاده میشود از طریق دکمه ی “نمونه پیامک قبوض” از قسمت پایین صفحه قابل نمایش است.
🔴 قبوض حذف شده قابل بازیابی نیستند. این امکان برای حذف قبوض آزمایشی، عوض کردن تاریخ و مبلغ قبوض و … فراهم شده است. در حذف قبوض دقت لازم را داشته باشید.

  • 10 بهمن 1395
  • |
  • دیدگاه
  • |


  1. ناشناس گفت:

    سلام نمونه برا عوارض دست فروشان بازار محلی برام میفرستین

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011