معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پرداخت قسطی حق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگانی

4 اردیبهشت 1396
پرداخت قسطی حق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگانی

امسال بیمه‌شدگان بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان در هرمزگان می‌توانند حق بیمه‌های خود را به‌صورت اقساط پرداخت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگان گفت: بر اساس بخشنامه سال جدید بیمه‌شدگان می‌توانند با انتخاب خود حق بیمه‌ها را حداکثر در ۲ قسط پرداخت کنند.

محمدعلی دشوارگر افزود: امسال حداقل حق بیمه‌ها از ۱۸۰ هزار تومان به ۲۱۰ هزار تومان و حداکثر حق بیمه‌ها از ۴۲۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش پیداکرده است.

وی تصریح کرد: امسال برای کاهش هزینه‌ها در صدور گواهی‌نامه‌های عضویت، بیمه‌شدگان پس از پرداخت حق بیمه با مراجعه به سازمان‌های خدمت رسان گواهی‌نامه‌های خود را دریافت می‌کنند.

پرداخت قسطی حق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگانی

دشوارگر خاطرنشان کرد: پیش از این بیمه‌شدگان برای دریافت گواهی‌نامه‌های عضویت باید به دفاتر بیمه اجتماعی روستاییان، مراجعه می‌کردند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگان اضافه کرد: علاوه بر روستاییان، عشایر و کشاورزان، ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی، مربیان مهدهای کودک، کارکنان شرکت‌های فعال در زمینه کشاورزی و رانندگان بخش حمل‌ونقل روستایی نیز می‌توانند از مزایای این بیمه برخوردار شوند.

دشوارگر عنوان کرد: متقاضیان برای خرید این بیمه می‌توانند به دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و ۱۲۲ کارگزاری بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان در روستاهای هرمزگان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار نفر از روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگانی زیرپوشش بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان قرار دارند.

این مقام مسئول در پایان گفت: این آمار معادل ۱۰ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال روستایی، عشایر و کشاورز هرمزگان است که با این بیمه از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

  • 4 اردیبهشت 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011