معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۱۰ آب شیرینکن در روستاهای استان هرمزگان به بهره برداری می رسد

7 اردیبهشت 1396
۱۰ آب شیرینکن در روستاهای استان هرمزگان به بهره برداری می رسد

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از بهره برداری ۱۰ آب شیرینکن روستایی در روستاهای استان هرمزگان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، پرویز نجاتی بیان داشت: ۳۰ مجتمع روستایی در قالب ۶۰۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۸۳ هزار نفر و همچنین ۲۸ پروژه تک روستایی با جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار نفر تعریف شده است.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از تزریق اعتبارات صندوق توسعه ملی در راستای اتمام پروژه های آبرسانی روستایی در استان افزود: در حال حاضر ۱۸ سایت آبشیرینکن که بیش از ۲۰۰ روستای استان را تحت پوشش قرار داده با تولید ۱۱ میلیون مترمکعب اب در سال فعال هستند.

این مسئول تصریح کرد: در برنامه سال ۹۶ حدود ۱۰ سایت آبشیرینکن با حجم روزانه ۱۳ هزار و ۸۰۰ مترمکعب در شبانه روز و تولید ۵ میلیون متر مکعب و تحت پوشش قرار دادن ۱۴۰ روستا و جمعیتی بالغ بر ۷۳ هزار نفر در حال اجرا است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان اظهار کرد: برای سال ۹۷ نیز تعداد ۹ سایت آبشیرینکن با تولید آب سالیانه ۴ میلیون مترمکعب که ۵۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۹۵ هزارنفر را تحت پوشش قرار میدهد در نظر گرفته شده است.

مهندس نجاتی در خصوص اجرای طرح فاضلاب روستایی نیز عنوان کرد: برای نخستین بار طرح فاضلاب روستایی تیاب شهرستان میناب که شامل ۴ روستا می شود در حال اجراست که در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: دو پروژه در شهرستان رودان روستای خراجی و در شهرستان بندرعباس روستای سرزه و شمیل که اعتبار آن از صندوق توسعه اسلامی تامین می شود در سال ۹۶ اجرایی می شود.

 

منبع: مهر

  • 7 اردیبهشت 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011