معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی بوشهر به صندوق‌ خرد زنان روستایی تخصیص می‌یابد

15 مرداد 1396

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر به صندوق خرد زنان روستایی و صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان تخصیص داده می‌شود.

محمد تقی منوچهری در نشست مشترک تولید و اشتغال با حضور مسئولان شیلات، سپاه پاسداران و منابع طبیعی استان بوشهر با اشاره به توسعه محصولات گلخانه‌ای در استان بوشهر اظهار داشت: برای توسعه گلخانه‌ها در استان بوشهر که نقش مهمی در افزایش کمی و کیفی محصول و صرفه‌جویی مصرف آب دارد، ضمن حمایت از این پروژه‌ها تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی با سود تک رقمی برای گلخانه‌داران پرداخت می‌شود افزود: کسانی که تمایل به احداث گلخانه داشته باشند می‌توانند از تسهیلات بانکی با سود تک رقمی استفاده کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از شناسایی اراضی مستعد ایجاد گلخانه در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: توسط مدیریت شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر اراضی مستعد ایجاد گلخانه شناسایی شده که مطالعات آنها باتمام رسیده و در حال نهایی شدن است.

منوچهری با بیان اینکه سود تسهیلات بانکی به متقاضیان ساخت گلخانه زیر ۱۰ درصد است افزود: علاوه بر پرداخت این تسهیلات با تلاش‌های سازمان و پیگیری وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد از این به بعد ۵۰ درصد سازه گلخانه به جای وثیقه ملکی مورد رهن واقع شود.

وی با اشاره به افزایش تولید میگو در اراضی پرورشی خاطر نشان کرد: پروژه پرورش میگو به صورت متراکم با توجه به تحقیقات اداره کل شیلات استان بوشهر در یک هکتار تا ۲۰ تن تولید دارد که این طرح امسال به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از پرداخت اعتبارات لازم به صندوق‌ خرد زنان روستایی استان بوشهر خبرداد و گفت: ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر به صندوق خرد زنان روستایی و صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان تخصیص داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

  • 15 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011