معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نقش پست بانک‌ در اشتغال‌زائی و اقتصاد روستاها

16 مرداد 1396
نقش پست بانک‌ در اشتغال‌زائی و اقتصاد روستاها

عضو هیات مدیره پست بانک ایران گفت: نقش پست بانک‌ در اشتغال‌زائی و اقتصاد روستاها بیشتر شده. نقش این بانک با افزایش تنوع خدمات در اقتصاد کشور پررنگ‌تر شده.

 

 

به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران در یازدهمین جلسه شورای اداری مدیریت‌های شعب در بجنورد با اعلام خبر فوق افزود: هدف اصلی این بانک ارائه خدمات متنوع بانکی در سراسر کشور با اولویت مناطق روستائی و دوردست کشور است اما سودآوری و کسب درآمد بیشتر را برای تحقق اهداف بلندمدت خود برابر ضوابط و مقررات همواره مدنظر دارد.

وی در پایان با اشاره به بهبود وضعیت و بهره‌مندی از نرم‌افزار جدید بانک و همچنین گسترش همکاری‌ها با سازمان‌ها و نهادها و قراردادهای منعقده با صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات بیشتر به بخش های تولیدی و اشتغال‌زائی و طرح‌های دهیاری‌ها، خواستار تغییر نگاه کارکنان و تلاش بیشتر آنان برای تحقق اهداف بانک شد.

محمود کریم‌پور مدیرشعب پست بانک استان نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد استان ارائه و سپس کارشناسان ستادی و رؤسای شعب به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و در پایان نیز داود قزلباش مدیرامور اعتباری و سرمایه گذاری، محمود سعادت‌فر رئیس اداره‌ کل سازمان و بهبود روشها و علی خلیلی رئیس اداره کل حسابداری مدیریت و بودجه که صباغی را در این سفر همراهی می‌کردند به سئوالات آنان پاسخ دادند.

صباغی در مراسم دیگری به اتفاق مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و امور روستائی استانداری، طرح‌های پست‌بانک استان شامل؛ باجه خدمات بانکی روستای مهنان و دستگاه خودپرداز روستای اسفیدان و یک دستگاه مینی‌بوس خریداری شده از محل تسهیلات پرداختی بانک به طرح‌های دهیاری‌ها برای حمل و نقل عمومی روستائیان را مورد بهره‌برداری قرار داد که در این مراسم عبداله قدرتی مدیرکل امور روستائی استانداری گفت: پست‌بانک‌ایران نقش بسزائی در بهبود وضعیت و رونق اقتصادی روستاها دارد و تغییر رویکرد این بانک به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و خرده‌بانکدار کشور شایسته تجلیل است.

گفتنی است: صباغی و هیأت همراه در این سفر از واحدهای ستادی مدیریت شعب استان، شعبه مرکزی بجنورد و شهرستان شیروان نیز بازدید و رهنمودهای لازم را به کارکنان ارائه کرد.

  • 16 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011