معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

طرح هادی یکهزار و ۵۰۰ روستای مازندران روی کاغذ

22 مرداد 1396
طرح هادی یکهزار و 500 روستای مازندران روی کاغذ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت که طرح هادی برای افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار طبق مصوبه برنامه چهارم تهیه ولی برای حدود یکهزار و ۵۰۰ روستا تاکنون اجرایی نشده است .

 

طرح هادی یکهزار و ۵۰۰ روستای مازندران روی کاغذ

محمد خانی نوذری روز شنبه درنشست شورای برنامه ریزی مازندران افزود : تاکنون طرح هادی در ۷۴۲ روستا که یک سوم روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازندران را شامل می شود، اجرایی شد.
وی گفت که اجرای طرح هادی روستایی تنها در ۴۹۳ روستا تکمیل شد و در ۲۴۹ روستا نیز در دست اجراست که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری با تامین اعتبار به اتمام برسد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران دلیل عقب ماندگی در اجرای طرح هادی در روستاهای این استان را کمبود اعتبار اعلام کرد.
خانی ابرازامیدواری کرد که با تامین اعتبار ، اجرای طرح هادی درتمام روستاهای دارای طرح در برنامه ششم توسعه یا سال ۱۴۰۰ تکمیل شود.
** ۲۰ هزار مسکن روستایی نیمه تمام
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران همچنین گفت که هم اکنون ۲۰ هزار مسکن روستایی در این استان نیمه کاره است که تا پایان سال جاری حدود ۷۰ درصد از این پروژه ها تکمیل می شود.
خانی افزود : با اجرای طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از سال ۸۶ تاکنون حدود ۸۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای مازندران نوسازی و بهسازی شد.مازندران سه هزار روستا دارد که ۴۵ درصد از جمعیت سه میلیون و ۲۸۳ هزار نفری این خطه شمال کشور در این مناطق سکونت دارند.

منبع:http://www.irna.ir

  • 22 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011