معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

طرح “روستا تعاون” در ۵۶ روستای منطقه سیستان اجرا می‌شود

3 آبان 1396
سازمان تعاونی روستایی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل گفت: طرح “روستا تعاون” در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور افزایش رفاه روستاییان در سطح ۵۶ روستای منطقه سیستان اجرا می‌شود.

مجتبی زاده میر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح “روستا تعاون” در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور افزایش رفاه روستاییان در برخی روستای منطقه سیستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل با بیان اینکه اجرای این طرح به تازگی در کشور آغاز شده، افزود: روستاهای هدف اجرای طرح روستا تعاون بر اساس کار مطالعاتی مشخص شده و قرار است این طرح در سطح ۵۶ روستای منطقه سیستان به جز زهک اجرا شود.

وی ادامه داد: دولت بر اساس قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری مصوب مجلس شورای اسلامی با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و با اعطای تسهیلات به‌ صورت قرض‌الحسنه به ایجاد طرح ملی تعاون روستایی اقدام کرده است.

زاده میر خاطرنشان کرد: تسهیلات ارائه شده در این طرح نزد بانک‌های کشاورزی، پست بانک و توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری به شرکت‌های تعاونی به دنبال ایجاد اشتغال در روستاها است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های این چنینی، زمینه رشد و توسعه روستاها را فراهم می‌کند و حتی می‌تواند عاملی برای مهاجرت معکوس باشد، افزود: علاقمندان و به ویژه روستائیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل مراجعه کنند.

کارگاه آموزشی تعاون روستایی

روستا تعاون

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

www.tasnimnews.com

  • 3 آبان 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011