معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

روستاهای استان قزوین مشکلی برای سوخت زمستانی ندارند

4 آبان 1396
حل مشکل سوخت زمستانی روستاهای استان قزوین

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده از تابستان گذشته و رایزنی های انجام شده، هیچ یک از مناطق روستایی استان با مشکل سوخت زمستانی روبرو نخواهند بود.

مسعود شرفی در گفت و گو با ما افزود: همه ساله و قبل از آغاز فصل زمستان نامه نگاری و نشست های متعددی با فرمانداران، بخشداران، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان جهت ذخیره سازی سوخت زمستانی در مناطق مختلف روستایی به عمل می آید و برای امسال نیز از مرداد ماه گذشته اقدام های لازم در این زمینه صورت گرفته است.
وی با یادآوری وجود ۲۷۳ عامل توزیع و فروش نفت سفید در مناطق مختلف روستایی بدون گاز این استان، اضافه کرد: در ۶ ماه نخست امسال سرانه هر خانوار تا ۴ نفر به میزان ۸۰۰ لیتر و برای خانوارهای تا هشت نفر نیز یک هزار لیتر سهمیه در نظر گرفته شد.
به گفته وی، طی مدت یاد شده از سوی عاملان فروش، ۶ میلیون و ۲۵۰ لیتر نفت سفید بین روستاییان قزوینی توزیع شده است.
شرفی، میزان مصرف روزانه سوخت نفت سفید در استان را ۳۵ هزار لیتر اعلام و یادآور شد: برای اطمینان از ذخیره سازی مناسب سوخت زمستانی برای روستاییان، به عاملان فروش اجازه ذخیره سازی تا ۸۰ هزار لیتر سوخت داده شده و برای تسویه حساب نیز تا پایان سال جاری به آنان فرصت داده شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله دورترین نقطه مناطق روستایی تا مرکز شهرستان حدود ۱۵۰ کیلومتر است، در صورت بارندگی و بارش ها، قادر به تامین سوخت در این نقاط نیز خواهیم بود.
۳۰ هزار خانوار روستایی در استان قزوین مصرف کننده نفت سفید هستند.

حل مشکل سوخت زمستانی روستاهای استان قزوین

حل مشکل سوخت زمستانی روستاهای استان قزوین

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

www.irna.ir

  • 4 آبان 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011