معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مشکلات کشت و بازار فروش زعفران برطرف می‌شود

4 آبان 1396
برداشت زعفران

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از حل مشکلات در بخش توسعه کشت و بازار فروش زعفران در کشور خبر داد.

علی اکبری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اردبیل اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات در بخش کشاورزی و کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های کشاورزان کمیسیون کشاورزی مجلس جلسات متعددی را تشکیل و این مشکلات را مورد بررسی قرار داده است.

وی از حل مشکلات در بخش توسعه کشت و بازار فروش زعفران در کشور خبر داد و گفت: این مسئله در کمیسیون کشاورزی مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته که به زودی مشکلات در این حوزه برطرف خواهد شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس سفرهای استانی و بررسی مشکلات در بخش کشاورزی در مناطق مختلف را از اولویت‌های مهم کمیسیون کشاورزی دانست و بیان کرد: در سفر به استان اردبیل نیز مشکلات در بخش آب و کشاورزی این استان بررسی و راهکارهای لازم برای حل مشکلات ارائه خواهد شد.

اکبری با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای استان اردبیل در بخش کشاورزی تصریح کرد:‌ با وجود چنین ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی استان اردبیل در بخش کشاورزی با مشکلاتی روبه‌رو بوده که تلاش می‌کنیم با بررسی این مشکلات در سفر به اردبیل در زمینه رفع آنها اقدام کنیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قالب چهار کمیته کمیسیون کشاورزی مجلس مشکلات کشاورزی اردبیل را بررسی خواهد کرد، افزود: مشکلات حوزه کشاورزی استان به استان و منطقه به منطقه بررسی می‌شود تا زمینه برای رفع این مسائل و مشکلات فراهم شود.

 

برداشت زعفران

برداشت زعفران

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

www.tasnimnews.com

  • 4 آبان 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011