معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

روستاهای کشور شناسنامه‌دار می‌شوند

23 دی 1396
روستاهای کشور شناسنامه‌دار می‌شوند

نماینده مردم هرمزگان در مجلس از شناسنامه‌دار شدن روستاهای کشور خبر داد و گفت: امروز باید بهره‌وری، مبنای حرکت پویا برای خدمت‌رسانی به مردم قرار گیرد و با توجه به محدودیت منابع کشور و نیازهای مختلف و متنوع سرعت خدمت‌رسانی افزایش پیدا کند.

 

به گزارش ایسنا، محمد آشوری تازیانی در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان قشم، اظهار کرد: مشکلات مناطق محروم شناسایی شده و برای رفع مشکلات باید ضمن پاسداری از دستاوردهای انقلاب با منطق صحیح، یک فهم مشترک ایجاد شود که در این راستا روستاهای کشور شناسنامه‌دار می‌شوند.

 

روستاهای کشور شناسنامه‌دار می‌شوند

 

وی با بیان این‌که «این شناسنامه‌ها حاوی مختصات روستاها، طرح‌های اجرا شده و ظرفیت‌ها بوده و کاستی‌ها و نواقص موجود در روستاها نیز در آن احصا می‌شود تا بر اساس اولویت‌های تعریف‌شده در دستور کار قرار گیرد»، افزود: باید موانع خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور آسیب‌شناسی شود و مدل خدمت‌رسانی به روستاها و شهرها موردبازنگری قرار گیرد که در این راستا الگوی توسعه روستایی و شهری نیازمند بازنگری جدی است.

وی تصریح کرد: امروز باید بهره‌وری، مبنای حرکت پویا برای خدمت‌رسانی به مردم قرار گیرد و با توجه به محدودیت منابع کشور و نیازهای مختلف و متنوع سرعت خدمت‌رسانی افزایش پیدا کند. در مسیر تسریع خدمت‌رسانی، همه مسئولان و نقش‌آفرینان در عرصه خدمت باید در دسترس مردم قرار بگیرند و با همپوشانی خدمات پیگیر تحقق مطالبات مردم باشند.

 

روستاهای کشور شناسنامه‌دار می‌شوند

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که «گفتمان مطالبه‌گری منطقی در استان هرمزگان به یک نقطه تعادل رسیده است»، اضافه کرد: برگزاری نشست‌ها با حضور همه مسئولان از دهیار تا فرماندار به همراه نمایندگان مجلس می‌تواند به ایجاد یک فهم مشترک کمک کند تا در جهت افزایش بهره‌وری بر اساس اولویت‌ها گام برداریم.

  • 23 دی 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011