معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

روستاهای اصفهان به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند

26 اردیبهشت 1397

وزیر ارتباطات:

روستاهای اصفهان به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند

اصفهان – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه دولت تدبیر و امید این است که تمامی روستاهای استان اصفهان تا پایان عمر دولت به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح امروز با حضور در روستای هفتشویه اصفهان، پروژه اینترنت پرسرعت روستایی را در استان اصفهان افتتاح کرد.

وی در این مراسم اظهار داشت: با برداشته شدن تحریم‌ها و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، ایران می تواند روابط دیپلماتیک خوبی با کشورهای منطقه و جهان برقرار کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، برخی مشکلات کشور از جمله مسئله هسته ای با تکیه بر همین شعار حل شد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم سال آینده سال رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم باشد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو می تواند فضایی مطلوب برای ورود به سال آینده را برای کشور رقم زند.

واعظی با اشاره به اینکه تلاش دولت در راستای کاهش شکاف اقتصادی در مناطق مختلف کشور است، گفت: درصدد هستیم مقدماتی فراهم کنیم تا مردمی که در روستا هستند نیز از امکانات مردم شهرها استفاده کنند.

وی بیان داشت: با اتصال شش روستای دیگر به دو تلفن و چهار سیم کارت، همه روستاهای استان اصفهان به ارتباطات تلفنی متصل خواهند شد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه استان اصفهان در این زمینه توانسته پیشتاز باشد، گفت: با وجود اینکه برخی با اتصال اینترنت پرسرعت در روستاها مخالفت دارند اما باور ما در دولت این است که بهره مندی از خدمات دولت الکترونیک تنها با دسترسی به اینترنت در تمامی روستاها و شهرها امکان پذیر است.

وی از تخصیص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای روستاها طی دو و نیم سال گذشته خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مابقی روستاها نیز از سوم شعبان تا نیمه شعبان سال آینده به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد، گفت: برنامه دولت تدبیر و امید این است که تمامی روستاهای استان اصفهان تا پایان عمر دولت به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.

 

  • 26 اردیبهشت 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011