معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

رشد اقتصادی روستاها با پرداخت تسهیلات بانکی

12 خرداد 1397
رشد اقتصادی روستاها با پرداخت تسهیلات بانکی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: پرداخت تسهیلات به روستاها منجر به رشد اقتصادی و پیشرفت این مناطق می شود.

محمد مقدوری صبح پنج شنبه در نشست دیدار با کار آفرینان روستایی استان اظهار کرد: نظر به تغییر رویکرد دولت از توجه به توسعه زیربناهای روستایی به رشد اقتصادی در این مناطق، شاهد تحولات خوبی در کشور و استان بوده ایم.

وی افزود: این مهم در استان با توجه به تردد زائران داخلی و خارجی به استان و جاذبه های توریستی فراوان و روستاهای هدف گردشگری، از اهمیت بالاتری برخوردار است.
مقدوری تصریح کرد: در همین راستا به ۱۶۱ طرح توسعه اشتغال روستایی و عشایری استان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: در مجموع ۳۳۷ طرح طی سال های ۹۵ و ۹۶ به بانک های عامل معرفی شد که از این تعداد، به ۱۶۱ طرح تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: بانک کشاورزی به چهار طرح به مبلغ هفت میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است و بانک سینا نیز از مجموع ۱۶۷ طرح معرفی شده با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان به ۷۷ طرح، اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان اختصاص داده است که تاکنون به ۵۸ طرح با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار، تسهیلات پرداخت شده است.

مقدوری اضافه کرد : در پست بانک هم از مجموع ۱۰۶ طرح، ۸۴ طرح به تایید رسیده که تا کنون پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
مقدوری گفت :سهمیه صندوق کارآفرینی و امید از این محل، ۱۵ میلیارد تومان بوده است که در این مجموعه ۱۹ طرح توسعه اشتغال روستایی تایید شده که تا کنون ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

منبع:

رشد اقتصادی روستاها با پرداخت تسهیلات بانکی

  • 12 خرداد 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011