معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بازدید جمالی نژاد از شهرداری های استان خراسان رضوی

22 مرداد 1398
مهدی جمالی نژاد

دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور روز پنجشنبه هفدهم مرداد از شهرهای فیض آباد، شادمهر، رباط سنگ و دولت آباد در خراسان رضوی بازدید کرد و با نماینده مجلس، شهرداران و اعضای شوراها و مسوولان محلی دیدار و از شهرداری ها و پروژه های شهرداری ها بازدید نمود.

مهدی جمالی نژاد در این دیدارها ضمن  اشاره به شرایط اقتصادی کشور بر لزوم تلاش مسئولان مدیریت شهری و روستایی برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای اداره هر چه بهتر شهرها و روستاها تأکید نمود و از مسوولان شهرداریها و شوراها و دهیاریها خواست تا زمینه کاهش اتکای بودجه شهرداریها و دهیاریها به کمک های دولتی را به تدریج فراهم نمایند و برای بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و سرمایه گذاران برنامه ریزی نمایند.
وی با اشاره به پرداخت بیش از هزارمیلیارد تومان از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای امسال به شهرداریها از پرداخت تسهیلات به  پروژه های اقتصادی، درآمدزا و زودبازده شهرداری ها و دهیاری ها از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد.
وی همچنین با اشاره به قابلیتهای استان خراسان رضوی در زمینه توسعه گردشگری در مناطق شهری و  روستایی کشور از این موصوع به عنوان یکی از پایه های اصلی رونق تولید نام برد و گفت: دولت از طرحهای عرصه گردشگری شهری و روستایی حمایت میکند.
گفتنی است دکتر جمالی نژاد روز پنجشنبه از شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه بازدید و در جریان مسائل و مشکلات شهرداری ها و دهیاری ها و شوراها قرار گرفت.

 

منبع: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 22 مرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011