معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تربیت ۱۰۰ حافظ قرآن در روستای دولت‌آباد ازنا

2 دی 1397

یک‌صد نفر در قالب طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف در روستای دولت‌آباد شهرستان ازنا حافظ یک تا پنج جزء قرآن‌کریم شده‌اند.
با شروع طرح ملی حفظ قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از سال ۹۱ تا‌کنون نزدیک به یک‌صد نفر در روستای دولت‌آباد حافظ یک تا پنج جزء قرآن‌کریم شده‌اند.
بنا بر این گزارش، امیری، نماینده شورای توسعه فرهنگ قرآن و نماینده ستاد حفظ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در جریان سفر خود به لرستان که طی آذرماه امسال انجام پذیرفت، با حضور در روستای دولت‌آباد شهرستان ازنا از روند برگزاری کلاس‌های طرح ملی حفظ قرآن این شهرستان بازدید کرد.
پاپی، مربی حفظ قرآن در روستای دولت‌آباد به برگزاری منظم کلاس‌های حفظ قرآن این روستا اشاره کرد و گفت: از سال ۹۱ از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ازنا و در قالب طرح ملی حفظ قرآن‌کریم کار حفظ را در این روستا شروع کردم که در این هفت سال پسران و دختران این روستا با علاقه بسیار در کلاس‌ها شرکت کرده و با حمایت اوقاف و امور خیریه کار حفظ را انجام می‌دادیم.
وی افزود: وقتی با استقبال خوب قرآن‌آموزان مواجه شدیم یک مربی دیگر را از اهالی همین روستا اضافه کردیم که کار روخوانی و روان‌خوانی و حفظ نوجوانان پسر را انجام می‌داد و به لطف الهی در طی این هفت سال نزدیک به یک‌صد نفر حافظ یک تا پنج جزء تربیت شده است.
این مربی قرآن با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری کلاس‌های حفظ از مسئولان خواست برای تشویق قرآن‌آموزان نسبت به پرداخت جوایز و هدایا و اردوی قرآن‌آموزان همچون گذشته مساعدت کنند.

 

منبع:اییکنا

  • 2 دی 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011