معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ششمین جشنواره ملی طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها

12 دی 1397

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری ششمین جشنواره ملی طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی این سازمان خبر داد.

ششمین جشنواره ملی طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی ژی کشور،‌ اسمعیل زیارتی نصرآبادی با اعلام خبر فوق گفت: پس از برگزاری پنج دوره موفق جشنواره ملی طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها در سال‌های گذشته، ششمین دوره جشنواره در سال جاری و با تغییر رویکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره امسال فعالیت‌ها و مجموعه عملکرد دهیاری‌ها را در دو محور “منابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال‌ روستایی” و محور “عمران و خدمات روستایی” مورد بررسی قرار خواهد داد.

زیارتی اضافه کرد: ششمین دوره جشنواره با اهدافی همچون شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جوامع روستایی، شناسایی و معرفی تجارب موفق و تعمیم آن به سایر دهیاری‌ها، تقویت روحیه خلاقیت و نوآوری، توانمندسازی و ارتقاء ظرفیت‌های مدیریت محلی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شیوه‌نامه جشنواره پیش از این به معاونتهای امور عمرانی استانداری‌ها ابلاغ شده اظهار کرد: دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها بر اساس معیارهای عمومی و تخصصی این شیوه‌نامه، موظف شده‌اند تا طرح‌های منتخب دهیاری‌های استان را به منظور شرکت در جشنواره شناسایی کرده و حداکثر تا ۲۷ دی‌ماه سال جاری به معاونت امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه هر استان در هر محور، می‌تواند ۳ دهیاری واجد شرایط را معرفی نماید، اضافه کرد: پس از دریافت فهرست دهیاری‌های منتخب استان‌ها، فرآیند بررسی و داوری نهایی در حوزه معاونت امور دهیار‌ی‌ها انجام و در نهایت در هر محور ۴ دهیاری به‌عنوان دهیاری برگزیده ملی انتخاب خواهند شد.

زیارتی همچنین یادآور شد: چنان‌چه فهرست دهیاری‌های برگزیده استانی در مهلت تعیین شده به معاونت امور دهیاری‌ها واصل نشود، آن استان یا دهیاری فرصت رقابت و شرکت در جشنواره را از دست داده و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

وی در خاتمه درخصوص معیارها و ملاک انتخاب طرح‌های دهیاری‌ها گفت: علاوه بر معیارهای عمومی، در هر محور نیز معیارهای اختصاصی تعریف شده که بر اساس آن‌ها طرح‌های واصله ارزیابی و داوری خواهند شد.

  • 12 دی 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011