معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گازرسانی به ۳۶۰ روستای استان لرستان در حال اجرا است

16 اسفند 1397
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان

«غلامرضا لطیفیان» گفت: از ابتدای سال جاری طرح گاز رسانی به تعداد ۴۲۰ روستای استان لرستان مورد بهره قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان ، با بیان اینکه در سال های اخیرطرح گاز رسانی به مناطق روستایی بویژه روستاهای در حاشیه مناطق جنگلی در اولویت شرکت گاز استان قرار گرفته است، اظهار داشت: هم اکنون بیش از هزار و ۶۰۰ روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند.
لطیفیان، با بیان اینکه هم اکنون طرح گازرسانی به بیش از ۳۶۰ روستای استان در حال اجرا است، افزود: همچنین طی دهه فجر انقلاب اسلامی طرح گاز رسانی به ۲۰۸ روستا همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است .
وی خاطرنشان کرد: با تکمیل طرح های در دست اقدام طرح گاز رسانی به روستاهای استان، جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار خانوار روستایی لرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان، طی سال آینده طرح های بیشتری در حوزه گاز رسانی به روستا های استان اجرایی می شود، بیان کرد:هم اکنون بیش از ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان لرستان از نعمت گاز بهره مند است.
وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ در صد از جمعیت شهری استان لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: طرح گازرسانی به تنها شهر بدون گاز استان یعنی شول آباد نیز تعیین تکلیف شده و بزودی وارد مرحله اجرایی خواهد شد .

 

به گزارش تی نیوز

  • 16 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011