معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ممانعت دهیاران و شوراهای روستایی از اتراق مسافران نوروزی در حاشیه و بستر رودخانه ها

12 فروردین 1398
ممانعت دهیاران و شوراهای روستایی از اتراق مسافران نوروزی در حاشیه و بستر رودخانه ها

‍‍ دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها از اتراق مردم و مسافران نوروزی در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل های مناطق روستایی استان ممانعت و جلوگیری نمایند.

اکرم نجفی، مدیرکل امور روستایی و شوراها ، با اعلام این خبر گفت: با عنایت به مصوبات دومین جلسه شورای مدیریت بحران استان در روز یکشنبه یازدهم فروردین ماه، طی مکاتبه ای کلیه دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی ملزم شدند ضمن حضور مستمر در روستاها، از اتراق در کنار رودخانه ها و مناطق پرخطر جلوگیری نمایند.
اکرم نجفی در ادامه افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و به منظور پیشگیری و آمادگی برای مواجهه با هر گونه حوادث و بحران های احتمالی، دهیاران و شوراهای اسلامی تذکرات و اطلاع رسانی لازم را برای عدم اتراق در مناطق حادثه خیز به ویژه در روز سیزدهم فروردین ماه ( روز طبیعت ) به تمامی ساکنین و مسافران نوروزی داشته باشند و در صورت نیاز به عنوان مدیر بحران روستا، هماهنگی و همکاری لازم را با نیروی انتظامی در جهت جلوگیری و ممانعت از استقرار مردم بعمل آورند.
وی در پایان گفت: کلیه امکانات و ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریهای استان در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دارد و با هماهنگی بخشداران به مناطق مورد نیاز اعزام خواهند شد. همچنین طی روز گذشته یک دستگاه بیل بکهو متعلق به دهیاری داغلان از توابع بخش مرکزی شهرستان تاکستان برای کمک به مناطق سیل زده استان‌گلستان اعزام گردید .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری

  • 12 فروردین 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011