معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تصویب اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاران در جلسه هیات دولت

21 شهریور 1398
تصویب اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاران در جلسه هیات دولت

دولت با هدف اصلاح مقررات دهیاری ها به منظور امنیت شغلی کارکنان دهیاری ها و دهیاران و تأمین اجتماعی آنها و رونق بخشیدن به کار و تلاش در روستاها ، آیین نامه استخدامی دهیاری های کشور و آیین نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی روستاها و نحوه انتخاب دهیار را اصلاح کرد .

به موجب اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاری های کشور ، بکارگیری افراد در دهیاری ها بر اساس قرارداد مشاغل کارگری در چارچوب قانون کار انجام خواهد شد و در صورت استخدام دهیاران در دستگاه های اجرایی ، سوابق خدمت مرتبط آنها قابل قبول محاسبه می شود .
همچنین براساس اصلاح آیین نامه اجرایی تشکیلات ، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی روستاها و نحوه انتخاب دهیار ، در حوزه های انتخابیه کمتر از یک هزار نفر جمعیت ، فعالیت دهیار ، پاره وقت می باشد و در صورت نیاز به کار تمام وقت ، با توافق شورای بخش ، رعایت آیین نامه مالی دهیاری ها در خصوص ارایه راه های تأمین حقوق وی و تأیید استانداری ذی ربط مبنی بر ضرورت فعالیت تمام وقت دهیاری ، امکان پذیر خواهد بود .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری


🔴 برای سفارش محصولات مدیریت روستا لطفا بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید

تماس: ۰۱۱۳۲۲۹۰۱۳۴ در ساعات کاری(۸:۳۰ الی ۱۶) و در ساعات غیراداری با شماره ۰۹۱۱۶۶۶۲۲۰۸ آقای مهدی زاده تماس حاصل نمایید.

  • 21 شهریور 1398
  • |
  • دیدگاه
  • |
  1. علی گفت:

    با سلام . اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاران چندان امید بخش نیست . مثل یک سد خاکی است . هرآن توسط سیل شکسته می شود . همان شعر چشمه و سنگ مثل خوبی برای اصلاح آیین نامه است . از نمایندگان محترم مجلس و هیئت دولت محترم تقاضای بازنگری مجدد داریم . این چه نوع اصلاحیه ای است که مجددا شورای محترم اسلامی حاکم بر عزل و نصب دهیاران با سابقه بیش از چهار الی چهارده ساله کرده اید . خواهشمند است تصویب بفرمایید هر دهیاری که سابقه بیش از یک دوره فعالیت درتصدی سمت دهیاری دارد ، به عنوان دهیار دائم و عزل و نصب آنان از سوی شورا ممنوع است .

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011