معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

خطر رانش در روستاهای شهرستان بویراحمد

21 فروردین 1398
خطر رانش در روستاهای شهرستان بویراحمد

شاهرخ کناری ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از دو هزار روستا دارد و میانگین جمعیت روستایی آن بالای ۴۶ درصد است.
وی با بیان اینکه در بارش‌های اخیر میزان بارش در شهرستان مرکز استان در برخی ایستگاه‌ها به یک هزار و ۴۰۰ میلی متر رسید، افزود: در حوادث اخیر، حضور و دغدغه مسئولان استانی، مردم و دهیاران برای مدیریت بحران موثر بوده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: با وجود میزان بی سابقه بارش‌ها، مدیریت آگاهانه در حوادث اخیر سبب شد خسارت‌های جانی و مالی به حداقل ممکن برسد.
کناری عنوان کرد: در سیل‌های اخیر، ۱۵ سورتی پرواز توسط هلال احمر و هوانیروز در شهرستان بویراحمد با هدف خدمات‌رسانی به روستاهای سیل‌زده انجام شد.
وی بیان کرد: در حوادث اخیر، برخی روستاها از جمله آبیدک زیلایی را سیل با خاک یکسان کرد و ۲۰۰ راس دام متعلق به اهالی این روستا تلف شد.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: برخی روستاهای این شهرستان در معرض خطر رانش قرار دارند که باید هر چه سریع‌تر جابجا شوند.
کناری ابراز کرد: در این حوادث، ۳۰ کیلومتر جاده دسترسی به اراضی کشاورزی تخریب شد و یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرستان بویراحمد نیازمند بازسازی و تعمیر است.
وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ روستا در روزهای اولیه سیل آنتن تلفن همراه نداشت، ادامه داد: سیل در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، شیلات و راهسازی خسارات فراوانی به شهرستان بویراحمد وارد کرده است.

منبع : تسنیم 

  • 21 فروردین 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011