معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اختصاص ۵۵۰۰ میلیارد تومان بودجه به دهیاری‌ها در سال ۹۸

31 فروردین 1398
اختصاص ۵۵۰۰ میلیارد تومان بودجه به دهیاری‌ها در سال 98

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از افزایش دو برابری بودجه دهیاری‌ها و اختصاص ۵۵۰۰ میلیارد تومان بودجه به دهیاری‌ها در سال جاری خبر داد.

سعیدرضا جندقیان ، پنج‌شنبه در گردهمایی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها که با عنوان مردم‌نگاری و هویت کاشان در سالن آمفی‌تئاتر خانه عامری‌ها ابرگزار شد گفت: بودجه دهیاری‌ها در سال جاری ۷۰ درصد افزایش داشته که نشان از توجه دولت به روستاها است.

جندقیان افزود : ۵۵۰۰ میلیارد تومان به ۳۷ هزار و ۴۸ دهیاری در کشور اختصاص داده شده و تا پایان امسال ۳۵۰ دهیاری به کشور اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ روستای هدف گردشگری در کشور داریم، افزود: برای حرکت روستاها به سمت توسعه، تنها منابع مالی کفایت نمی‌کند و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید آموزش تغییر رویکرد، ساختار و فرم کارکرد‌های روستایی را دیده و از ظرفیت‌های گردشگری آگاه شوند.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر حمایت ویژه دولت از روستاهای هدف گردشگری اعلام کرد: برای هر روستا ۱۰۰ میلیون تومان هدیه اختصاص داده شده تا ۵۰۰ روستای هدف گردشگری از زیرساخت گردشگری غنی برخوردار شوند.

جندقیان در ادامه از طرح هدیه هر دهیاری یک همراهی خبر داد و خاطرنشان کرد : با توجه به جاری‌شدن سیل در چند استان و آسیب ۴۵۰۰ روستای کشور، دهیاری‌ها می‌توانند با اجرای این طرح به کمک دهیاری‌های مناطق سیل‌زده شتافته و با اعزام ماشین‌آلات و کارگر به روستاهای آسیب‌دیده کمک کنند.

به گزارش تسنیم

  • 31 فروردین 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011