معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ابلاغ شیوه نامه اجرایی ششمین جشنواره پژوهش ، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی

31 تیر 1398
ابلاغ شیوه نامه اجرایی ششمین جشنواره پژوهش ، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی

مجید عبدالهی ، رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ شیوه نامه اجرایی ‘ششمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی‘ که هفته پژوهش امسال برگزار می شود،‌ به استانداریها خبر داد.

 

مجید عبدالهی همچنین اظهار کرد: مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی طی سال‌های گذشته پنج دوره”جشنواره‌ پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستائی” را برگزار نموده است و ششمین جشنواره سال جاری با هدف تقدیر از برترین های پژوهش ، آموزش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری و روستایی و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و آموزش و نیل به آرمان مدیریت دانش محور شهرها و روستاها برگزار می شود .

وی اهداف برگزاری این جشنواره را ارزش‌گذاری به جایگاه پژوهش و آموزش در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، تقدیر از دست اندرکاران حوزه‌‌های پژوهش، آموزش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری و روستائی ، شناسائی،‌ معرفی و ارائه یافته‌های مطالعات انجام شده در این حوزه و ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی عنوان نمود.

دبیر ششمین جشنواره پژوهش ، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی ، اهم برنامه‌های این جشنواره را تقدیر از طرح های برگزیده پژوهشی ملی در حوزه مدیریت شهری و روستایی ، تقدیر از طرح های برگزیده پژوهشی شهرداری ها و دهیاری‌ها در حوزه مدیریت شهری و روستایی، تقدیر از استانداری ها ، شهرداری ها و دهیاری های برتر در حوزه آموزش و پژوهش، تقدیر از پایان نامه های برتر دانشجویی مرتبط با مدیریت شهری و روستائی، تقدیر از کتب، ایده ها و نوآوری های برتر در حوزه مدیریت شهری و روستایی ذکر نمود.

عبدالهی در ادامه محورهای جشنواره را به این شرح اعلام کرد: حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست(فضای سبز، پسماند و…)، بازآفرینی شهری، شهرسازی و معماری، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد شهری و سرمایه گذاری، فناوری های نوین و IT، قوانین و مقررات و مدیریت بحران، تاب آوری، ایمنی و آتش نشانی.

وی با بیان اینکه جشنواره در هفته پایانی آذر ماه سال ۹۸ مقارن با هفته پژوهش برگزار خواهد شد، گفت : آثار برگزیده و منتخب هر استان با رعایت مفاد شیوه نامه ابلاغی می بایست به همراه فرم های ارزیابی تکمیل شده حداکثر تا پایان شهریور به مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال شود .

دانلود pdf  شیوه نامه ⬇️⬇️⬇️

pdf شیوه نامه اجرایی ششمین جشنواره پژوهش ، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 31 تیر 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011