معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

سامانه ثبت نام اینترنتی نیروهای وظیفه متقاضی خدمت در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی ایجاد شد

19 شهریور 1398
سامانه ثبت نام اینترنتی نیروهای وظیفه متقاضی خدمت در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی ایجاد شد

اشکان جعفرکریمی اعلام داشت :  سامانه بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر فراهم نمودن شرایط یکسان و عادلانه برای تمامی نیروهای وظیفه واجدشرایط متقاضی خدمت در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی و با همکاری دفتر نوسازی ، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان ایجاد شده و در حال حاضر در پورتال سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به نشانی : imo.org.ir در دسترس همه کاربران می باشد .

وی افزود : با توجه به مجوز صادره توسط ستاد کل نیروهای مسلح ، در سال جاری تعداد محدودی نیروی وظیفه واجدشرایط برای خدمت در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی در چارچوب ضوابط و شیوه‌نامه های ابلاغی و جدول شرایط احراز ، توسط این سازمان جذب می‌شوند .

کریمی در خصوص نحوه ثبت نام مشمولین متقاضی خدمت در پایگاه های آتش نشانی روستایی نیز گفت : شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام ، در سامانه ثبت نام امریه در پورتال سازمان اعلام شده است . مشمولین واجد شرایط می‌توانند فرم‌های مربوطه را که شامل تعهدنامه نیروی وظیفه و تعهدنامه دهیاری می باشد از سامانه مذکور دریافت نموده و پس از تکمیل و تأیید آنها توسط مراجع ذیربط ، نسبت به ثبت نام و ارسال تصاویر فرم‌های تکمیل شده و مدارک لازم از طریق سامانه اقدام نموده و کد رهگیری را دریافت نمایند .
وی در خصوص نحوه اعلام نتایج بررسی درخواست متقاضیان نیز گفت : پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری توسط مشمولین ، در اسرع وقت شرایط متقاضیان با همکاری استانداری‌ها بررسی و در صورت تأیید هر یک از آنها ، مراتب از طریق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به فرد تأیید شده اطلاع‌رسانی می‌گردد . 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

  • 19 شهریور 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011