معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تاکید معاون عمرانی وزیر کشور بر آمادگی شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با وقوع احتمالی سیل

7 آبان 1398
تاکید معاون عمرانی وزیر کشور بر آمادگی شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با وقوع احتمالی سیل

مهدی جمالی نژاد در بخشنامه ابلاغ شده ، به وقوع بارشهای فراوان در روزهای اخیر و پیش بینی تداوم آن در پائیز سال جاری  و اهمیت و ضرورت ایجاد آمادگی و لزوم انجام اقدامات فوری مبتنی بر تجربه سیلاب های اخیر در تعدادی از استانهای کشور بر پیشگیری و کنترل شرایط اضطراری ناشی از تاکید معاون عمرانی وزیر کشور بر آمادگی شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با وقوع احتمالی سیل در شهرها و روستاهای کشور با هماهنگی شهرداریها و دهیاریها را تاکید داشته است .

در بخشنامه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بر برگزاری منظم جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری و کمیته های تخصصی ذیل ستاد مذکور و اطلاع رسانی جهت ضرورت حفظ آمادگی کامل کلیه شهرداری ها و دهیاری های تابعه تاکید شده است.

انجام هماهنگی با دستگاههای اجرایی مسئول در حوزه مدیریت سیلاب و رودخانه های عبوری از شهرها و روستاها به ویژه واحدهای تابعه وزارت نیرو جهت لایروبی مسیل ها و انهار و ترمیم دیواره های ساحلی و بازدید مستمر از نقاط بحرانی در شهرها و روستاها از منظر آسیب پذیری از سیلابهای احتمالی و رفع مشکلات فنی و نواقص شبکه جمع آوری و دفع آبهای سطحی دیگر موضوعات مورد تاکید در بخشنامه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور می باشد .

رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور همچنین بر حضور موثر و مداوم کلیه معاونین ، مدیران و روسای سازمانهای ذیربط شهرداریهای استان و دهیاریهای تابعه به صورت مداوم و مستمر در محل کار در شرایط بحرانی تاکید نموده است.

انجام تمهیدات و پیش بینی های لازم برای بسیج منابع و امکانات ، تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و خدماتی به ویژه در مناطق دارای خطرپذیری بالاتر از جمله مسیل ها و رود دره ها و آمادگی ، پایش و نظارت مستمر از سوی ستاد مدیریت بحران شهرداریها و دهیاریها و سازمانهای خدمات رسان به ویژه سازمان های آتش نشانی و دیگر حوزه های معاونت خدمات شهری دیگر موارد مورد تاکید در بخشنامه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور است.

جمالی نژاد همچنین بر بازدید مستمر تاسیسات کنترل سیلاب در محدوده و حریم شهر و پل ها و ابنیه فنی احداث شده در مسیر رودخانه ها و مسیل های عبوری از شهرها و روستاها تاکید نموده است .

 

 

منبع : سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 7 آبان 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011