معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مرامنامه آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی ابلاغ شد

24 اسفند 1398
مرامنامه آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی ابلاغ شد

 دکتر زیارتی نصرآبادی اعلام داشت : این مرامنامه در راستای ترویج اخلاق مداری در برنامه‌ریزی، انجام، نظارت و پایش برنامه‌های آموزشی و پژوهشی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تمامی سطوح (ملی، استانی،‌ منطقه‌ای و محلی)، تهیه و تدوین شده است.

وی در ادامه افزود؛ اخلاق مداری در آموزش و پژوهش بعنوان عنصری که نقش اجتناب ناپذیری در تضمین توسعه پایدار منابع انسانی شهرداری ها و دهیاری ها دارد؛ می تواند ضمن ایجاد انگیزش در پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی موجب شفاف سازی، مشارکت، مسئولیت پذیری، پاسخگویی، ایجاد فضای رقابتی و سالم در اجرای برنامه های آموزشی و پژوهشی شهرداری ها و دهیاری های کشور شود.

دکتر زیارتی نصر آبادی اهداف اصلی تدوین این مرامنامه؛ قانونمداری، توجه به خلاقیت و نوآوری، مدیریت و راهبری مناسب برنامه ها، توجه به ارتقاء سطح دانش فردی و سازمانی آموزش و پژوهش حوزه مدیریت شهری و روستایی عنوان نمود. همچنین وی در راستای اهداف فوق تاکید نمود معاونت‌های هماهنگی امور عمرانی استانداری،‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در انجام امور آموزشی و پژوهشی مرتبط با حوزه کاری خود،‌ مفاد این مرامنامه را مد نظر داشته و خود را ملزم به رعایت آن بدانند.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی بیان نمود این مرامنامه در قالب پنج محور؛ اخلاق عمومی، اخلاق آموزشی، اخلاق پژوهشی و اخلاق سازمانی در حوزه آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی تهیه و تدوین شده است که در هر کدام از محور ها به شرح انجام و رعایت اصول حاکم بر اخلاق مداری آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی تاکید می نماید.

زیارتی نصرآبادی ابراز امیدواری نمود که با اجرای مفاد این مرامنامه و با تعامل و تشریک مساعی استانداریها، شهرداری ها و دهیاری های کشور به خصوص مدیران و مسئولین حوزه آموزش و پژوهش، به توان گام موثر و قابل توجهی در بهره وری، کارایی و اثر بخشی آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی کشور برداشته شود.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

  • 24 اسفند 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011