معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بانک پیامک شب های قدر

24 اردیبهشت 1399

شب قَدر یا لَیلَهُ القَدر شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌هاست. در قرآن و روایات ارزش شب قدر بیش از هزار ماه دانسته شده است. شما عزیزان می توانید از نمونه پیامک های آماده ی این بخش استفاده کنید و پیامک ها را به مخاطبین مد نظرتون ارسال بفرمایید…

روا باشد که گردد آسمان زیر و زبر امشب // که شد فرق على شیر خدا شقّ القمر امشب // ز خون فرق حیدر دامن محراب گلگون شد // به خاک افتاد از بیداد، نخلى بارور امشب . . .


الهی آن شب که همه قرآن به سر می کنند ما را توفیق بده قرآن را به دل کنیم . . .


رسول خدا (ص) : هرکه شب قدر را زنده بدارد تا سال دیگر عذاب از او دور می گردد . .


ناله کن اى دل به عزاى على(ع) / گریه کن اى دیده براى على(ع)/ پیش حسین و حسن و زیبنین(ع) / خون چکد از فرق هماى على .


امشب این دل یاد مولا می کند لیله القـدر است و احیا می کند بشنو ای گـوش دلها بی صدا نغمه ی فـزت و رب الکعبه را . . .


ای خدا ای فاتح هر مشکلم وی همه آرامش جان و دلم بشنو از دل راز یک بی آبرو ده مجال گفتگویم ، گفتگو در شب احیا به تو رو کرده ‏ام خویش را با توبه همسو کرده ‏ام . . .


آمده‌ام ای خوب‌ترین! ای بهترین! ای مهربان‌ترین! تا در میهمانی بندگانت مرا نیز بپذیری و بخشش گناهان را بدرقه ی راهم کنی. الهی العفو ، العفو ، العفو…


در آن شب قدری که قدرش را نمی دید / دست شقاوت تیغه ای از کینه ها داشت/ در سجده افتاد آفتاب و ذکر می گفت / در زیر لب«فزت برب الکعبه»را داشت . . . شهادت امام علی (ع) تسلیت


خدایا شب قدر است و قدر شب قدر تو میدانی به قدر من ننگر، قدر خویش اعطا کن . . . آمین


یارب چه بسی جرم و گناهم دیدی رسوائی من به رحمتت پوشیدی امید من است و بخشش روز جزا جز درگه تو نیست مرا امیدی .


شب قدر است و قدر آن بدانیم نماز و جوشن و قرآن بخوانیم


شب قدر، شب حضور روح و ملایک در محضر امام زمان (عج) است . . .


ای خدا شیعه دلش محزون است / از غم عشق علی مجنون است/ این همان ماتم عظمی باشد / سحر آخر مولا باشد . .


امشب از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد امشب چشمانمان را با آب توبه بشوییم و کلام قرآن در دهانمان بریزم (التماس دعا)


از حیدر مردانه ، عنایـت شده امشب از ضربـت شبگانه شــکایت شده امشب این قصه که امشب همه عالم به عزایند از میـخ در خانه حـکایت شده امشب . . .


الهی ! تو را سوگند بر مظلو میت بیست و یکم رمضان و دلهای مملوّ از آه و فغان بینوایان داغدار را در حسرت سعادت ناشی از فضیلت خویش مسوزان و دلهای افتاده را از درگاه با عظمت خویش نا امید مفرما . . .


امشب تمام آینه ها را صدا کنید. گاه اجابت است رو به سوی خداکنید. ای دوستان آبرودار در نزد حق، درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید.


امشب رحمت دوست جاریست مانند رود نه مانند باران اگر دلتان لرزید بغضتان ترکید کسی اینجا محتاج دعاست


ای آن که دیده ها همه در آرزوی توست بخشندگی و فضل و کرم، خلق و خوی توست نام مبارک تو بُوَد صدر نامه ها از هر طرف که می گذرم، گفتگوی توست . . .


ای کاش از این خاک، صدا برخیزد یا دستی باز بر دعا برخیزد ای کاش دل فتاده در دام گناه با گفتن یا علی(ع) ز جا برخیزد . .


این منم، بیدار، از هول گناه / مى کنم، بر آسمان شب، نگاه/ این منم، از راه دور افتاده اى / رایگان، عمر خود از کف داده اى این منم، در دستِ غفلت ها اسیر / اى خداى مهربان، دستم بگیر


با آنکه امید همه هستی تو علی(ع) / بر عرش خدا قائمه هستی تو علی(ع)/ آنقدر غریبی که خدا می داند / مظلوم تر از فاطمه(س) هستی تو علی(ع) . . .


بر روح تمام شیعیان تیغ زدند بر مردترین مرد جهان تیغ زدند خورشیدبه سینه، ماه برسر می زد انگاربه فرق آسمان تیغ زدند. سالروز ضربت خوردن امام علی(ع) تسلیت باد


تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی / شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی/ لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم / سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی


چه شب است یا رب امشب که شکسته قلب یاران چه شبى که فیض و رحمت، رسد از خدا چو باران چه شبى که تا سحرگاه ، زفرشتگان «الله» برکات آسمانى، برسد به جان نثاران . .


خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود . .


شد کشته بمحراب عبادت حیدر / هر دیده بحال مرتضی می گرید/ بـا گفتن “قد قتل” ز جبریل امین / در خلد برین خیر نساء می گرید . . .


فرشته ها برای آزادی انسان ها از دستان شیطان و بخشش معاصی و بردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده خدا هستند. (اللهم لبیک) التماس دعا


کو، آن که بردوشش کشاند در دل شب قوت یتیم و دردمند و زار و مضطر از ماتم جانکاه او هر رادمردى دست مصیبت مى زند بر سینه و سر . .

گریه کن در این شب های قدر آب تنت را شستشو میدهد و اشک روحت را . .


مهمان توام اى جان زنهار مخسب امشب اى جان و دل مهمان زنهار مخسب امشب روى تو چو بدر آمد، امشب شب قدر آمد اى شاه همه خوبان زنهار مخسب امشب


شب قدر شبی است که در عرصه آن انسان، ره صد ساله را یک شبه طی می کند


خیز، اى بنده محروم و گنهکار بیا یک شب اى خفته غفلت زده بیدار بیا بس شب و روز که در زیر لَحَد خواهى خفت دَم غنیمت بشمار امشب و بیدار بیا . . .


دانی زچه رو دیده ما میگرید / در ماتم شاه اولیا می گرید تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم


در برج ولامهر جهان تاب علی(ع) است/ در شهر علوم نبی باب علی(ع) است/ از اول خلقت بشر تا امروز / مظلوم ترین شهید محراب علی(ع) است . . .


دعا بدون علی قابل اجابت نیست که مهر اصل اجابت به هر دعاست علی(ع) بزن تو دست توسل به دامن مولا که در جامعه را بهترین دواست علی(ع)


دل را ز شرار عشق سوزاند علی(ع) / یک عمر غریب شهر خود ماند علی(ع)/ وقتی که شکافت فرق او در محراب / گفتند مگر نماز می خواند علی(ع) . .


دنیای دنی، جای کسی همچو علی نیست / آغشت به خون، روی جهان‏تاب علی را/ تا رد نکند خالق او، خواهش اورا / ز آن رنگ شهادت زده، محراب علی را . .


دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند / و اندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند/ چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی / آن شب قدر که این تازه براتم دادند . .


روا باشد که گردد آسمان زیر و زبر امشب که شد فرق على شیر خدا شقّ القمر امشب ز خون فرق حیدر دامن محراب گلگون شد به خاک افتاد از بیداد، نخلى بارور امشب .


شب قدر از خم توحید شرابم دادند تشنه لب بودم آب از می نابم دادند العطش گفتم و نوشیدم از آن باده ناب تا نجات از عطش روز حسابم دادند


شب قدر است بیا قدر بدانیم کمی خانه دل ز گناهان بتکانیم کمی شعله افتاده به ملک دلم از فرط گناه دوست را از دل این شعله بخوانیم کمی . . .

ا

ثبت نام سریع سامانه پیامکی روستا با ارسال عدد ۵ به ۵۰۰۰۲۰۲

سامانه پیامک ترز


برای مدیریت سامانه پیامک دهیاری ، مشاهده سامانه پیامک و دریافت کاتالوگ می توانید از بخش زیر اقدام نمایید.

 

ورودبه سامانه پیامک روستا

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک روستایی


 

  • 24 اردیبهشت 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011