معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

جلسه مجازی آموزش سامانه های تخصیص و بازبینی شناسه ملی شهرداریها و دهیاریها

4 خرداد 1399
جلسه مجازی آموزش سامانه های تخصیص و بازبینی شناسه ملی شهرداریها و دهیاریها

 عباس کرکه آبادی در خصوص آخرین وضعیت شناسه ملی اشخاص حقوقی و ارایه دسترسی سامانه های تخصیص و بازبینی شناسه ملی به دفاتر امور شهری و روستایی استانداریها را تشریح نمود.

وی اعلام داشت : در راستای تخصیص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی مرتبط با ساختار وزارت کشور(شهرداری، دهیاری، شوراها و …) دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در تعامل با هیات محترم ماده(۹) ، از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹،  اقدام به تخصیص شناسه ملی مربوط به ۴۷ هزار و ۸۰۰ مورد از اشخاص حقوقی(شامل:شهرداریها،‌ سازمانهای وابسته به شهرداریها، سازمانهای وابسته به استان، دهیاریها و شوراها) نموده است که این امر همچنان درحال انجام و پیگیری است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۷، شناسه ملی ۲۹۶۰ دهیاری و ۴۰ شهرداری صادر گردید و در سال ۱۳۹۸ شناسه ملی ۱۱۰۰ دهیاری و ۳۰ شهرداری تازه تاسیس صادر شده است.
کرکه آبادی ادامه داد: به دلیل سهولت در تخصیص و یا بازبینی اطلاعات شناسه ملی، «دستورالعمل نحوه بهره گیری از دسترسی استانی سامانه های تخصیص و بازبینی شناسه ملی اشخاص حقوقی(شهرداریها و دهیاریها) و نحوه درخواست بی اعتباری شناسه های ملی زائد» به دفاتر امور شهری و روستایی استانداریهای سراسر کشور ابلاغ شد.
وی افزود: در راستای تسریع در روند تخصیص و بازبینی اطلاعات شناسه ملی شهرداریها و دهیاریها و رفع ابهامات کاربران استانی سامانه شناسه ملی،‌ جلسه ای در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت  به صورت ویدئوکنفرانس با مشارکت کارشناسان حوزه دفاتر امور شهری و روستایی ۱۵ استان کشور برگزار گردید و ضمن ارایه آموزش های لازم، به پرسشهای حاضرین نیز پاسخ داده شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : لازم است کلیه دفاتر امور شهری و روستایی استانداری ها به قید فوریت نسبت به انجام درخواستهای تخصیص و یا بازبینی شناسه ملی براساس مشخصات کاربری ارایه شده و فایل های آموزشی و سایر دستورالعمل های ابلاغی در سامانه تخصیص و بازبینی شناسه ملی (به نشانیhttp://ilenc.ssaa.ir) اقدام نمایند و درخواستهای بی اعتباری شناسه های ملی زائد را نیز از طریق مکاتبه مستقیم با این دفتر پیگیری کنند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور

  • 4 خرداد 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011