معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تحقق ۷ کیلومتر از طرح گازرسانی به روستا‌های بخش الوار گرمسیری

26 شهریور 1399

فرماندار اندیمشک گفت: اجرای فاز ۳ و ۴ طرح گازرسانی به روستا‌های بخش الوار گرمسیری اندیمشک ادامه دارد و ۷ کیلومتر از آن محقق شد.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه فاز ۳ و ۴ گاز رسانی به روستا‌های بخش الوار گرمسیری این شهرستان در حال اجرا است، گفت: تاکنون ۷ کیلومتر از این طرح محقق شده است.

او تعداد انشعاب‌های گاز را ۳۵۰ مورد عنوان کرد و افزود: با اجرای این  طرح ۳۸۰ خانوار ساکن در روستا‌های بالارود، تک تک آب، گور حسنعلی، کوشکی ۳، طاف آب، پل زال، کل گپرگه، ده دره از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

جهانگیری با بیان اینکه گازرسانی به ۵۵ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در ۲ گام جداگانه پارسال اجرا شد، اظهار داشت: با پیگیری و تلاش‌های فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر ۲۲۹ میلیارد ریال تامین و گازرسانی به روستا‌های مذکور درحال انجام است.

فرماندار شهرستان اندیمشک تصریح کرد: تاکنون طرح‌های بزرگی در بخش راه، آب، برق، گاز، مخابرات، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر حوزه‌ها در الوار گرمسیری اجرایی شده است و تلاش می‌کنیم مطالبات بحق مردم را پیگیری کرده و به نحو احسن اجرایی نماییم، چرا که خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان است و کوتاهی در تامین امکانات رفاهی پذیرفتنی نیست.

  • 26 شهریور 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011