معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

حمایت کمیته امداد از طرح‌های تولیدی و اشتغال زا در روستا‌ها

16 مهر 1399

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان یزد در نشست توجیهی دهیاران بخش مرکزی یزد گفت: از طرح‌های تولیدی و اشتغال آفرین روستا‌ها بر اساس ۲ طرح روستا دوست و اشتغال زا حمایت می‌کنیم.

مزیدی با اشاره به طرح روستا دوست افزود: در این طرح که تا ۲۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت هر فرد روستایی می‌تواند ایده نو، خلاقانه و نوآورانه خود را در سایت کمیته امداد ثبت کند.

وی افزود: هر طرحی که در سایت کمیته امداد ثبت شده و بتواند جزء طرح‌های برتر قرار گیرد، علاوه بر دریافت جایزه ارزنده نقدی، از تسهیلات حمایت بدون سقف و قرض الحسنه برخوردار خواهد شد.

مزیدی ادامه داد: همچنین طرح‌های تولیدی و اشتغال زا از حمایت‌های این اداره به صورت قرض الحسنه بهره‌مند شده و تسهیلات دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق کار آفرینی امید شهرستان یزد هم حمایت‌های این صندوق از روستاییان را در قالب سه طرح «صندوق خرد بانوان»، «هر فرد روستایی یک محصول» و «روستای بدون بیکار» عنوان کرد.

کاظمی افزود: بانوان روستایی در قالب طرح صندوق خرد می‌توانند با ارائه ذخیره صندوق خود برای تثبیت و رونق فعالیت از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: در ۲ طرح هر فرد یک روستا و روستای بیکار هم روستاییان می‌توانند با ارائه مجوز برای تثبت شغل خود از تسهیلات این صندوق تا سقف ۲ میلیارد تومان بهره‌مند شوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد

  • 16 مهر 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011