معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اشتغال زایی ۱۰ هزار نفر در ۴۸۲ روستا‌های مرزی

23 مهر 1399

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: این بنیاد تا پایان سال، در ۴۸۲ روستای مرزی کشور، ۱۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد.آقای امیر حسین مدنی در حاشیه نشست بررسی مشکلات کولبران افزود: امروز با همراهی سایر دستگا‌های متولی در زمینه ساماندهی کولبری، نشستی برگزار شد تا بتوانیم باهم اندیشی بیشتر بحث اشتغال در روستا‌های مرزی را دنبال کنیم.

وی گفت: در حال حاضر، سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه، درگیر مشکل کولبری هستند که این استان‌ها از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردارند.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام اضافه کرد: اشتغالزایی در روستا‌های مرزی، دغدغه اصلی ستاد اجرایی فرمان امام است و همه تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.

مدنی گفت: استان‌های مرزی از ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، آبزی پروری و گردشگری برخوردار هستند که ظرفیت (پتانسیل) بسیار خوبی برای ایجاد شغل است.

وی افزود: تا امروز، حدود ۳۵۰۰ طرح اشتغالزایی از ۴۸۲ روستا به دست ما رسیده که تا الان ۲۵۰۰ مورد از این طرح‌ها برای اخذ وام به بانک معرفی شده است.

مدنی ادمه داد: ۳۳۳ روستا تا به حال طرح‌های خود را ارائه کرده اند و الباقی هم تا پایان سال انجام خواهد شد که پیش بینی می‌شود حدود ۱۰ هزار شغل در این روستا‌ها ساماندهی شود.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: بعد از ایجاد شغل مناسب با همکاری دولت و مجلس، می‌توان قوانین خوبی را به تصویب رساند تا کولبران به صورت قانونی برای رفع نیاز‌های خود از مرز استفاده کنند.

منبع:صدا وسیما

  • 23 مهر 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011