معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

جشنواره ملی نماهنگ روستا و عشایر در بام ایران برگزار می‌شود

22 آبان 1399

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین جشنواره ملی روستا و عشایر در بهمن ماه امسال در استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به وحدت ملی در بین اقوام مختلف افزود: پرداختن به نقش روستاییان و عشایر در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی ایرانی اسلامی و توسعه آموزه‌های معنایی انقلاب در فرهنگ روستا و عشایر از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

شریفی اضافه کرد: شناخت استعداد‌های جوان در عرصه هنر و روستاییان و عشایر کشور، نقش روستا و عشایر در تولید سرانه کشور، همراه با نگاه به جهش تولید، معرفی و بازآفرینی میراث ملموس و ناملموس روستاییان و توجه به سبک و شیوه زندگی روستاییان و عشایر از دیگر اهداف این جشنواره می‌باشد.

او عنوان داشت: این جشنواره فقط در بخش نماهنگ و با موضوعات آداب و رسوم روستاییان و عشایر در مناسب‌های مذهبی و ملی، دیروز، امروز و فردا در سبک زندگی عشایر و روستاییان، آب روستا و عشایر، فرهنگ ایثار و شهادت با گرایش‌های هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم با محوریت شهید قاسم سلیمانی، مدافعان سلامت و موضوع آزاد با نگاه به اهداف جشنواره اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: حداکثر زمان برای نماهنگ ۸ دقیقه است که فیلم‌ها باید حداقل با کیفیت Full HD و به صورت MP ۴ با بیت‌ریت بالا و از سال ۹۶ به بعد باشد.

شریفی ادامه داد: برای شرکت در جشنواره، ثبت‌نام در سایتی که معرفی می‌شود الزامی است و کد پیگیری باید همراه با اثر ارسال شود، به راه‌یافتگان به بخش پایانی جشنواره گواهی شرکت اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ارسال آثار ۳۰ دی ۹۹ و در صورت تداوم بیماری کرونا مراسم اختتامیه به صورت آنلاین در بهمن ماه از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

  • 22 آبان 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011