معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۲۰۰۰ روستای کرمانشاه تا پایان سال صاحب “اینترنت پرسرعت” می‌شوند

24 آبان 1399

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از افزایش تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت استان به دو هزار روستا، تا پایان سال خبر داد.

شهریار بهنیا در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وجود ۱۷۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان گفت: طبق قانون روستاهای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار مشمول خدمات رسانی می شوند.

وی افزود: با وجود این مسئله در حال حاضر بیش از ۲۲۰۰ روستای استان تلفن دارند و ۲۲۰۰ روستا هم امکان استفاده از تلفن همراه دارند.

بهنیا تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه اینترنت روستایی نیز انجام شده و هم اکنون ۱۷۰۰ روستای استان اینترنت پرسرعت دارند.

این مسئول افزود: توسعه استفاده از اینترنت در روستاهای استان در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم تعداد روستاهای دارای اینترنت استان را به دو هزار روستا برسانیم.

بهنیا خاطرنشان کرد: طریق دسترسی به اینترنت در این روستاها متفاوت است و برخی بوسیله فیبرنوری یا با استفاده از سایت های TG و FG  و روش های دیگر از اینترنت برخوردار هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افزود: در کنار افزایش روستاهای دارای اینترنت در تلاش هستیم خدمات صورت گرفته در روستاها را ارتقا دهیم. بطور مثال اگر در روستایی سایت ۲G داریم بتوانیم آن را به نسل های TG و FG ارتقا دهیم.

منبع:ایسنا

  • 24 آبان 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011