معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

رونق توسعه اقتصادی در روستا‌های استان

29 آبان 1399

با حمایت صندوق کارآفرینی امید؛ رونق توسعه اقتصادی در روستا‌های استان

به منظور توسعه اقتصادی در روستا‌های کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات ارزان قیمت به روستائیان پرداخت می‌شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان گفت: به منظور توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌های استان و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان در روستا‌ها پرداخت می‌شود.

ارسلان حسن پور با بیان اینکه این تسهیلات امسال در قالب اعتبارات توسعه مشترک صندوق توسعه ملی و صندوق کار آفرینی امید به روستائیان پرداخت می شود افزود: افرادی که قبلا در سامانه کارا ثبت نام کرده و از سوی دستگاه‌های اجرایی زیربط معرفی شده باشند این تسهیلات را دریافت می کنند.

آقای حسن پور سقف پرداخت این تسهیلات را بین ۱۰۰ میلیون ریال تا ۴۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این تسهیلات با سود ۶ درصد و دوره تنفس ۶ تا ۲۴ ماه و بازپرداخت ۵ تا ۷ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه با بنیاد برکت برای توسعه روستا‌های استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان ۵ روستا شناسایی شده و تاکنون بیش از ۸۰ پرونده تشکیل و ۳۰ میلیارد ریال آماده پرداخت است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد سقف این تسهیلات را هم ۵ میلیارد ریال با سود ۴ درصد و دوره باز پرداخت ۵ ساله اعلام کرد و افزود: این تسهیلات بدون هیچ محدودیتی متناسب با طرح به متقاضیان پرداخت می‌شود.

حسن پور یکی دیگرازبرنامه‌های صندوق کارآفرینی امید برای توسعه اقتصادی در روستا‌های استان را، راه اندازی صندوق‌های خرد محلی با همکاری بسیج سازندگی سپاه فتح استان اعلام کرد و گفت: در این طرح با همکاری بسیج، افراد واجد شرایط برای تشکیل صندوق‌های خرد محلی در روستا‌ها شناسایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد ازعضو گیری و تشکیل صندوق‌های محلی، تسهیلات به آنان پرداخت می‌شود اضافه کرد: تاکنون ۵۸ صندوق خرد محلی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.

حسن پور هدف از راه اندازی صندوق‌های خرد محلی را ایجاد و حمایت از مشاغل خانگی بیان کرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

  • 29 آبان 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011