معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آیا تمامی روستاهای استان همدان به اینترنت و یا دیتا دسترسی دارند؟

3 دی 1399

مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: هم اکنون در تمامی روستا‌های استان دسترسی به اینترنت و دیتا امکان پذیراست.محمد علی گرزین، مدیر عامل مخابرات استان همدان گفت: هم اکنون در تمامی روستا‌های استان همدان دسترسی به اینترنت و دیتا امکان پذیراست که حدود ۴۹۵ روستا، از اینترنت خانگی وبه صورت ADSL برخوردارند و بقیه ی روستاها اینترنت خود را با تلفن همراه از سایت‌های BTS موجوددریافت می‌کنند.

او افزود: در حال حاضر بیش از ۴ هزار کیلومتر شبکه فیبرنوری در استان همدان وجود دارد که  ۳ هزار کیلومتر از آن به روستاها تعلق دارد.

گرزین ادامه داد: از این ۳ هزار کیلومتر فیبر نوری روستاها،  ۳۱۶ کیلومتر به صورت هوایی و بقیه به صورت خاکی به اجرا درآمده است.

 گرزین افزود: برای رفع نقاط کور آنتن دهی با کیفیت بالا در حوزه تلفن همراه هم  ۷۰۸ سایت BTS را در مناطق شهری و تمامی روستا‌های استان نصب کرده ایم.

او اظهار داشت: هم اکنون  بسیاری از روستا‌های استان اینترنت با سرعت ۴ G,۳ G و ۲ G دارند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای در حال انجام است تا بقیه ی روستا‌ها که از اینترنت همراه استفاده می‌کنند، به اینترنت خانگی و ADSL نیز دسترسی داشته باشند و به زودی این امر محقق خواهد شد.

گرزین اضافه کرد: مخابرات استان همدان  پهنای باند اینترنت روستایی را در بخش تلفن ثابت از دو مگابایت به یک گیگابایت افزایش داده است تا در زمینه استفاده دانش آموزان از شبکه شاد و دیگر ارتباطات خانوادگی قابل استفاده باشد.

  • 3 دی 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011