معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نیاز به بودجه برای ساخت و ساز‌های مناسب در روستا‌های گلستان

6 دی 1399

نیاز ۵۰ میلیارد تومانی برای ساخت و ساز‌های مناسب در روستا‌های گلستان / بهره برداری از ۳ هزار مسکن محرومین دهه فجر امسال

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان از نیاز ۵۰ میلیارد تومانی برای بازنگری در ساخت و ساز‌های روستایی خبر داد.

سید محمد حسینی مدیر کل بنیاد مسکن گلستان صبح امروز در نشست خبری گفت: یکی از برنامه‌های اصلی بنیاد برای سال آینده، زمینه سازی برای مهاجرت معکوس (از شهر‌ها به روستاها) است.
او افزود: در ۷۲ درصد از روستا‌های استان طرح هادی روستایی شروع شده است که میانگین کشوری ۵۲ درصد است و در سال ۹۸ بیش از ۹۰۰  طرح هادی با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان آغاز شد.
او ادامه داد: برای اجرای طرح‌های هادی روستایی، در سال ۹۹ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که برای اجرا در ۳۹۲ روستاست.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان همچنین گفت: تا ابتدای امسال ۷۵ هزار واحد مسکونی روستایی در استان بهسازی شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح خانه دار شدن خانوار‌های دارای ۲ معلول گفت: در برنامه داریم که ۲۰۰ خانواده دارای دو عضو معلول و ایتام تا پایان سال خانه دار شوند.

او افزود: ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومین که دهه فجر پارسال کلنگ زنی شد هم در دهه فجر ۹۹ با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

  • 6 دی 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011