معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مانور هشدار کرونا در آمل/ وضعیت ۱۳ روستا حاد است

30 دی 1399

مانور عمومی اعلام وضعیت اضطرار در آمل با وضعیت قرمز کرونایی با هدف هشدار وجدی گرفتن این بیماری از سوی شهروندان برگزار شد.

در مانور عمومی اعلام وضعیت اضطرار که همزمان در ۴ مسیر اصلی شهر آمل برگزار شد، دستگاه‌های اجرایی امدادی وبهداشتی شهرستان با به صدا درآوردن آژیرخطر، وضعیت حاد کرونایی شهرستان را به شهروندان هشدار دادند.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان آمل ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری این مانور را هشدار جدی به شهروندانی که با عادی انگاری و بی توجهی به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بیان کرد.

علیرضا شریعت افزود: برگزاری این مانور، هشداری به کسبه وبازاریان شهرستان و برخی افراد مشاغل پرخطر که برای حفظ منافع خودشان، باعث تهید جدی برای سلامت شهروندان می‌شوند.

وی اضافه کرد: متأسفانه تداوم وضعیت قرمز کرونایی در ماه‌های گذشته در شهرستان آمل باعث خستگی کادر درمانی و بیمارستانی، تیم‌های نظارتی وبازرسی بازار، نیروی انتظامی و تیم‌های امدادی وخدماتی شهرستان شده است.

۲۵۲ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های آمل

فرماندار ویژه آمل با بیا اینکه این شهرستان متأسفانه در چهارمین هفته وضعیت تثبیت قرمز کرونایی در دی ماه به سر می‌برد، تصریح کرد: متأسفانه اکنون در هر ۵ بیمارستان فعال شهرستان آمل، بیماران کرونایی پریرش و بستری می‌شوند.

شریعت با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان آمل همچنان در مرحله افزایشی است و کاهشی نشدن آن متأسفانه برای شهرستان دردسرساز شده است، گفت: وضعیت نگرانی از افزایش شیوع کرونا اکنون در روستاهای شهرستان نگران کننده شده به طوری که اکنون حدود نیمی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های آمل، ساکنان روستایی شهرستان هستند.

نگرانی از وضعیت حاد کرونایی در ۱۳ روستای آمل

فرماندار ویژه آمل، وضعیت ۱۳ روستای این شهرستان را به علت ابتلاء تعداد بالای ساکنان روستا را نگران کننده اعلام و اضافه کرد: البته ۵ تا ۶ روستا اکنون در قرنطینه کامل قرار گرفته است.

شریعت، وضعیت تداوم قرمز کرونایی در شهرستان آمل را عادی انگاری وبی توجهی برخی شهروندان این شهر نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اصرار به برپایی دورهمی های خانوادگی وفامیلی بیان کرد.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های چند باره کرونایی برای کسبه و بازار شهرستان با مشکلاتی در وضعیت اقتصادی آنها ایجاد کرده قابل درک و این نشان از بی توجهی دولت در قبال آنان نیست، گفت: مجموعه مدیریتی استان و شهرستان خودهان بازگشایی هرچه سریع‌تر بازار و واحدهای صنفی شهرستان هست، اما دود بی توجهی و رعایت نکردن برخی اصناف و شهروندان به چشم برخی کسبه‌های شریف می‌رود که همه را درگیر می‌کند.

وی درعین حال از مردم شهرستان آمل درخواست کرد، ۳ اصل مهم زدن ماسک، فاصله اجتماعی و پرهیز جدی از تجعات و دورهمی های خانوادگی وفامیلی را شهروندان جدی بگیرند تا شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شود.

شهرستان آمل دارای حدود ۴۱۰ هزار نفرجمعیت است.

منبع: خبرگزاری مهر

  • 30 دی 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011