معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دولت برای تبدیل دهیاری ها و شهرداری ها به کانون های مستقل تلاش می کند

12 بهمن 1398
دولت برای تبدیل دهیاری ها و شهرداری ها به کانون های مستقل تلاش می کند

وزیر کشور با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت اصلاح قوانین مربوط به دهیاری ها نیز انجام شده است ، اظهار کرد : این اقدامات در جهت ایجاد درآمد پایدار و اختیارات مناسب در جهت هزینه کرد اعتبارات است. همچنین برای شهرداری ها نیز لایحه درآمد پایدار در مجلس و سایر لوایحی که به استقلال شهرداری ها کمک کند، دنبال می شود.

وی افزود: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که انجام می شود هرکدام از دهیاری ها و شهرداری ها کانون مستقل و در عین حال منضبط درآمد و هزینه شوند.

وزیر کشور در همین راستا عنوان کرد: معتقدم که همه استانها می توانند کانون مستقل درآمد و هزینه شوند و نظام بودجه ریزی به نوعی اصلاح شود که استانها خود موظف شوند که تامین هزینه در استان کنند و بودجه ملی پشتیبان و حامی استانها باشد. این ظرفیت را داریم و فعلاً تلاش داریم این امر از دهیاری ها و شهرداری ها شروع شود و بعد از آن به استانها برسیم.

وزیر کشور همچنین در حاشیه این مراسم ، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص جلسه شب گذشته در خصوص ویروس کرونا گفت: معاون اول رئیس جمهور شب گذشته جلسه ای در این زمینه ترتیب دادند که وزارت بهداشت گزارش مفصلی ارائه کرد. وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشتند. براساس گزارش ارائه شده در این جلسه اعلام شد که فعلا هیچ موردی از ویروس کرونا در ایران نداریم ولی امکان ورود آن با توجه به نوع مراودات وجود دارد بنابراین بحث مراقبت های ویژه به خصوص در مرزها اعم از زمینی، دریایی و هوایی و همه مبادی ورودی کاملا انجام خواهد شد و مقرر شد که محدودیتی هم در سفرهای هوایی به خصوص به چین صورت گیرد تا بتوانیم از این ایام عبور کنیم.

وی در همین راستا از مردم درخواست کرد تا اخبار و اطلاعات این موضوع را از مسیر وزارت بهداشت و رادیو و تلویزیون و خبرگزاری های رسمی کشور دنبال کنند؛ چراکه شایعات در این حوزه بسیار زیاد است و مهمترین مسئله در این راستا هم پیشگیری است که از طریق رادیو و تلویزیون به خوبی پوشش داده می شود.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی همه مردم، پیشگیری و قرنطینه و مراقبت های ویژه ان شاءا… شاهد ورود این ویروس به کشور نباشیم.

 

منبع : سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

نرم افزار جامع دهیاری ترز

 

  • 12 بهمن 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011