معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین روستا‌ها و شهر‌های کشور

5 بهمن 1399

بختیاری گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین روستا‌ها و شهر‌های کشور که جمعیت آن‌ها زیر ۲۵ هزار نفر است با مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته می‌شود.مراسم امضای تفاهم نامه مشترک ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز شنبه چهارم بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های کمیته امداد برگزار شد.

بختیاری در این مراسم اظهار کرد: در حوزه مسکن کمیته امداد سابقه درخشانی دارد و اقشاری، چون زلزله زدگان، آسیب دیدگان از سیل و سایر حوادث و بلایای این چنینی به اندازه ضرورت، تحت حمایت قرار گرفته و می‌گیرند.

وی افزود: عملکرد فتاح در گذشته که در کمیته امداد امام خمینی ره دارای مسئولیت بودند بسیار خوب بود و این مدیریت خوب در بنیاد مستضعفان هم ادامه دارد و جای تشکر دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره تصریح کرد: خانه سازی برای محرومین ادامه دارد و این کار با حمایت بنیاد مستضعفان برای همه نیازمندان چه تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باشند و چه خیر، ادامه دارد.

بختیاری یادآور شد: ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین روستا‌ها و شهر‌های کشور که جمعیت آن‌ها زیر ۲۵ هزار نفر است با مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم تا با حمایت از روستاییان محروم و ساخت مسکن مناسب برای اقشار نیازمند از مهاجرت آن‌ها به شهر‌ها جلوگیری کنیم.

بختیاری یادآور شد: بنیاد مستضعفان علاوه بر کمک در ساخت خانه برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد در مواردی، چون پرداخت اجاره بهای معوقه خانواده‌های نیازمند و کمک در تامین ودیعه مسکن آن‌ها تا کنون مشارکت خوبی داشته است و رقم این کمک‌ها به ۷۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان اصول ساختمان سازی استاندارد حتما رعایت خواهد شد و ما تمام تلاش خود را برای ساخت مسکنی با کیفیت و ایمن در این راه به کار خواهیم گرفت.

  • 5 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011