معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آسیب به ۵ روستا در زمین لرزه مرز مشترک هرمزگان و کرمان

13 بهمن 1399

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: ترک خوردگی در دیوار حیاط و منازل پنج روستا به دلیل زمین لرزه جهار و ۹ دهم ریشتری مرز مشترک این استان با کرمان حادث شده است.

مهرداد حسن زاده یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برابر آخرین ارزیابی های صورت گرفته تاکنون ترک خوردگی دیوار منازل در روستاهای مرزاندر، ته گدار، آب بید، بنه دان و رزدر کوهشاه بخش احمدی حاجی آباد حادث شده است.

وی ادامه داد: همچنان بررسی تیم‌های ارزیاب و دهیاران در مناطق متاثر از این زمین لرزه ادامه دارد و امید می‌رود میزان خسارت‌ها بیشتر نشود.

زمین لرزه خسارت جانی درپی نداشته است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان هم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گزارش مبنی بر  تلفات جانی و تخریب منازل تا این لحظه واصل نشده است و نیروهای هلال احمر در منطقه برای امدادرسانی احتمالی مورد نیاز به مردم در منطقه حضور دارند.

مختار سلحشور ادامه داد: ارتباط با منطقه متاثر از زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری برقرار بوده و شرایط آنجا به صورت مرتب در حال پایش است.

زمین لرزه ای به بزرگی چهار و ۹ دهم ریشتر مرز هرمزگان با کرمان را به لرزه در آورد، این زمین لرزه  امروز در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه و ۳۴ ثانیه در عمق ۲۱ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

کانون زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری در فاصله ۳۰ کیلومتری فاریاب استان کرمانُ ۳۵ کیلومتری شهر سرگز و ۵۴ کیلومتری شهر زیارتعلی در هرمزگان قرار داشت

  • 13 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011