معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

افتتاح طرحهای آبرسانی به ۴۵ روستا در کرمان

3 اسفند 1397
افتتاح طرحهای آبرسانی به 45 روستا در کرمان

اجرای  طرحهای آبرسانی  که آب سالم و پایدار را برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان جنوب استان تامین می کند، ۱۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
با حضور رضا اردکانیان امروز همچنین ساخت ۸ مجتمع جدید آبرسانی روستایی در جنوب استان آغاز شد.
این مجتمع ها با ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می شود و با بهره برداری از آنها ۵۶ روستا با ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت زیر پوشش شبکه های جدید آب سالم و پایدار قرار می گیرند.
وزیر نیرو در این سفر طرح برق رسانی به ۴۰ روستای شهرستان های بم ، نرماشیر ، ریگان ، ارزوئیه ، بردسیر ، بافت ، سیرجان ، جیرفت و عنبرآباد، توسعه شبکه برق رسانی در ۱۶ شهرستان و طرح آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان های جنوبی و تامین آب آشامیدنی به شهر جبالبارز را افتتاح می کند.
افتتاح طرح های اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر ، تامین برق متقاضیان فاقد شبکه برق شهری و روستایی ، سامانه های توسعه خدمات غیرحضوری و مدیریت بار در دستگاه های دولتی و ساختمان اداری مدیریت توزیع برق رفسنجان از دیگر برنامه های سفر وزیر نیرو به جنوب استان کرمان است.
همچنین در سفر اردکانیان آغاز اجرای طرح تامین آب آشامیدنی شهر کهنوج از دشت رضا ، تامین برق روستاهای فاقد برق و تامین روشنایی ورودی ۳۷ روستای شمالی و غربی استان و چند طرح توسعه برق نیروگاهی برنامه ریزی شده است.
اردکانیان در کهنوج ضمن بازدید از نیروگاه شوباد و پارک انرژی و شرکت در جلسه بررسی مسائل آب و برق استان کرمان ، عملیات اجرایی طرح تامین آب شهر کهنوج را آغاز می کند.
برای اجرای این طرح ها در استان کرمان در مجموع ۲۸۸ میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مر کز کرمان

  • 3 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011