معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بهره برداری از ۱۲ طرح تامین آب شرب در روستا‌های مشهد

20 بهمن 1399

١٢ طرح تامین آب شرب و اصلاح شبکه‌های فرسوده روستا‌های بخش مرکزی مشهد با ١٠٨ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت:در دهه فجر امسال ١۶ پروژه آبرسانی روستایی با ١٢٨ میلیارد ریال اعتبار در مشهد بهره برداری می‌شود که این ١٢ پروژه مربوط به بخش مرکزی مشهد است و امروز وارد مدار بهره برداری می‌شود.

او افزود: در چهار دهه گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‌ها و اقدامات مختلفی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است و در حوزه آبرسانی، هم اینک صد درصد جمعیت شهری و ٩٠ درصد جمعیت روستایی کشور از آب شرب سالم برخوردارند و نظام و دولت خود را مکلف به ارائه خدمات در دورترین نقاط می‌دانند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: با الحاق شرکت آب و فاضلاب روستایی به شرکت آب و فاضلاب مشهد، اکنون ۳۰۳ هزار نفر زیرپوشش شرکت آبفای مشهد قرار گرفته‌اند و از مجموع ۳۵۳ روستا، تا کنون ۲۲۳ روستا تحویل این شرکت شده است.

اسماعیلیان بیان کرد: ١۴٠ روستا از این تعداد در آبرسانی دارای مشکل هستند که در مرحله نخست ۷۹ روستای بحرانی شهرستان مشهد در اولویت اول آبرسانی با اجرای پروژه‌های اضطراری قرار گرفتند و به رغم وجود مشکلات اعتباری، برای رفع مشکلات آن‌ها پروژه‌های متعدد برنامه‌ریزی شد.

او تصریح کرد: حفر ١٩ حلقه چاه، اصلاح شبکه و ارتقای کیفیت آب از جمله این اقدامات است که عملیاتی شده و حفر ٢٢ حلقه چاه و ایجاد ٨٠ کیلومتر شبکه آبرسانی نیز از اقداماتی است که تا تابستان ١۴٠٠ در این روستا‌ها برای رسیدن به شرایط پایدار اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد تاکید کرد: امسال تابستان کم مشکل تری را از لحاظ آبرسانی پشت سر گذرانده ایم و امیدواریم تابستان آینده شرایط بهتری را داشته باشیم.

  • 20 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011