معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دهیاری ها در حفظ و نگهداری از گلزارها اهتمام جدی تر داشته باشند

5 اردیبهشت 1400

به گزارش ایثار واحد استان قم، مهندس محسن بهشتی در نخستین جلسه کارگروه گلزارها که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر اعضا در استانداری قم برگزار شد، افزود: گلزارهای شهدا زیارتگاه عاشقان، عارفان و خانواده معظم شهدا است و باید به نحوی مطلوب در حفظ و نگهداری آن اقدام شایسته صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: هم اکنون تعداد کل گلزارهای استان قم به ۸۰ گلزار می رسد که از این تعداد ۵۴ گلزار در روستاهای قم واقع شده است.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: از این تعداد گلزار دو گلزار علی بن جعفر (ع) با بیش از ۳۰۰۰ شهید و گلزار شیخان با ۷۰۰ شهید جزء گلزارهای ملی هستند.

وی ادامه داد: از ویژگی های گلزار علی بن جعفر (ع) مزار سرداران دوران دفاع مقدس چون شهید مهدی زین الدین، شهدای غیر ایرانی و تنها شهید اروپایی دفاع مقدس (شهید کمال کورسل)، شهدای منا و شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: گلزار شیخان از قدیمی ترین گلزارهای استان است که در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) واقع شده است.

حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: حفظ و نگهداری گلزارها نیازمند توجه جدی مسئولان امر است، شهدا با خونشان امنیت و آرامش را به جامعه هدیه کردند و مزار ایشان پرچم های افتخار و اقتدار این سرزمین است.

  • 5 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011